houd er wel rekening mee dat deze atv zenders FM gemoduleerde video signaal uitzenden (boven de 70cm banden dus 23 , 13 ect) terwijl de "normale"tv zender van "vroeger" AM gemoduleerd waren.
Ik weet niet of de R9000 deze vorm van videobeelden kan weergeven maar het is te proberen.
Vermoeden is dat je een soort negatief beeld zal krijgen.
Beste is idd wat al eerder is aangegeven en videorecorder of iets dergelijks te gebruiken die zend ook een signaal uit.
Overigens was er vroeger op 70cm wel Am gemoduleerde videosignalen aanwezig maar ik weet niet of dat nu nog zo is.
Op 70cm schijnt af en toe weer eens wat activiteiten te zijn , persoonlijk heb ik nog niets gehoord is alleen van horen en zeggen.
Wat je ook kunt doen is tijdens condities eens wat rond te zoeken vooral hoger in de banden rond 8 a 900 Mhz zitten nog wel analoge TV zenders uit Engeland.
Let vooral een op deze link
http://www.dxinfocentre.com/tropo_nwe.html daar kun je over het algemeen een beetje zien hoe en wanneer er condities zijn.
Tja nadeel is dat je ff geduld moet hebben om nog een echte TVzender te ontvangen , oja belangrijk wel horizontale antenne gebruiken

tijdens heftige condities ontvang je ze zowel horizontaal als verticaal.
Nou succes ermee!!!
vr gr