0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.
Kam er vannacht tijdens de nachtdienst achter dat de frequentie vanHoogCatharijne gewijzigd is in 458.4700.
Nou ben ik toch benieuwd of de 456.0700 ook nog gebruikt wordt. Het kan natuurlijk zijn dat die 458.4700 alleen voor de bioscoop is. Of zijn er nog andere zaken op gehoord die niet met de bioscoop hadden te maken?
Nou Johan heb ook de 456.0700 mee laten lopen maar daar was het akelig stil op.Ging zuiver over de beveiliging HC.Collega die bij me zat heeft ook bij HC gewerkt en kon bevestigen ex collega's van hem te horen.
Citaat van: "sebastiaan"Kam er vannacht tijdens de nachtdienst achter dat de frequentie vanHoogCatharijne gewijzigd is in 458.4700.Ja, dat is dan die "nieuwe" gebruiker die ik vorige week hoorde Ik hoorde iets zeggen over "bioscoop kan dicht", de gebruikte CTCSS is 123.0Hz.
Vandaag zag ik de mannen van Trigion lopen en vlak voor mijn neus werd een gesprek gestart. Men zat inderdaad op 458.4700 en er werd geen CTCSS gebruikt.
Citaat van: "Johan Beck"Vandaag zag ik de mannen van Trigion lopen en vlak voor mijn neus werd een gesprek gestart. Men zat inderdaad op 458.4700 en er werd geen CTCSS gebruikt.Als dat vlak voor jouw neus was waren ze aan het zenden op 458.4700 of was het relais sterker dan de porto's?
Citaat van: "Gert Jan Faas"Citaat van: "Johan Beck"Vandaag zag ik de mannen van Trigion lopen en vlak voor mijn neus werd een gesprek gestart. Men zat inderdaad op 458.4700 en er werd geen CTCSS gebruikt.Als dat vlak voor jouw neus was waren ze aan het zenden op 458.4700 of was het relais sterker dan de porto's?Euh, bij simplex heb je toch geen relais?
Citaat van: "Johan Beck"Citaat van: "Gert Jan Faas"Citaat van: "Johan Beck"Vandaag zag ik de mannen van Trigion lopen en vlak voor mijn neus werd een gesprek gestart. Men zat inderdaad op 458.4700 en er werd geen CTCSS gebruikt.Als dat vlak voor jouw neus was waren ze aan het zenden op 458.4700 of was het relais sterker dan de porto's?Euh, bij simplex heb je toch geen relais?Bij simplex niet nee maar dan is dat niet degene die ik gehoord heb op 458.4700 want dat was wel degelijk een relais.