0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.
Ook bij AT5 is het inmiddels doorgedrongen dat de Amsterdamse politie op scanner gaat verdwijnen - men laat daar nog regelmatig mobilofoonberichten horen bij diverse nieuwsitems - http://www.at5.nl/nieuwsartikel.asp?newsid=29364
Er is ook nog een filmpje toevoegd met enkele "scannerrijders" van het eerste uur.
De scannerrijder van het eerste uur was mijn oom Hans Hofman.
Sorry dat ik het zeg, maar dat was de grootste dwaas die ooit in Amsterdam heeft rond gelopen/gereden heeft.
Citaat van: "RonAlmere"Sorry dat ik het zeg, maar dat was de grootste dwaas die ooit in Amsterdam heeft rond gelopen/gereden heeft.Je hebt gelijk hoor Ron
Citaat van: "MarkSchutte"Er is ook nog een filmpje toevoegd met enkele "scannerrijders" van het eerste uur.De scannerrijder van het eerste uur was mijn oom Hans Hofman.Die man heeft mij besmet met het scannervirus
Zal mij benieuwen zondag...hoor tot op de dag van vandaag nog steeds tal van analoge mobilofoons en deze ochtend ook al 3 analoge Porto's gehoord....
Citaat van: "Jeroen..."Zal mij benieuwen zondag...hoor tot op de dag van vandaag nog steeds tal van analoge mobilofoons en deze ochtend ook al 3 analoge Porto's gehoord....Elke agent heeft, op de man dus, een C2000 portofoon uitgereikt gekregen.Dan is het gewoon een kwestie van omruilen toch?
Citaat van: "Daaf"Citaat van: "Jeroen..."Zal mij benieuwen zondag...hoor tot op de dag van vandaag nog steeds tal van analoge mobilofoons en deze ochtend ook al 3 analoge Porto's gehoord....Elke agent heeft, op de man dus, een C2000 portofoon uitgereikt gekregen.Dan is het gewoon een kwestie van omruilen toch?Uiteraard, maar waarom gebruiken ze die nu nog niet dan?
Citaat van: "Jeroen..."Citaat van: "Daaf"Citaat van: "Jeroen..."Zal mij benieuwen zondag...hoor tot op de dag van vandaag nog steeds tal van analoge mobilofoons en deze ochtend ook al 3 analoge Porto's gehoord....Elke agent heeft, op de man dus, een C2000 portofoon uitgereikt gekregen.Dan is het gewoon een kwestie van omruilen toch?Uiteraard, maar waarom gebruiken ze die nu nog niet dan?Dat weet ik niet. Maar het ging mij erom dat ze nu nog gewoon een analoog apparaat kunnen gebruiken en zo, in een handomdraai een digitaal apparaat uit de kast kunnen pakken.