Auteur Topic: C2000 update Amsterdam  (gelezen 114024 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Hunter

• Beheerder
  • PE1RFR
Re: C2000 update Amsterdam
« Reactie #90 Gepost op: 9 september 2007, 13:03:21 »
Citaat van: "MarkSchutte"
Ik hoor zelfs nog regelmatig analoge portofoons persoontjes natrekken (onderband disctr. 1) en i.d.d. wordt de mobilofoon ook nog volop gebruikt.

Zojuist de 36.01 met een krakende, analoge portofoon en daarna volgens mij de 31.01 met een analoge mob. 1 oktober? We merken het wel...

Groeten, Peter.

Michael

• Gast
« Reactie #91 Gepost op: 9 september 2007, 13:32:00 »
Ach ja, niet al teveel druk maken. 1 oktober duurt nog 3 weken en als het afgelopen is, is het afgelopen en is er niets meer aan de doen  :P

Hier in Zuidoost Brabant hoor je al 2 jaar niets meer dus Amsterdam - Amstelland voor de Amsterdammers hebben nog 2 jaar extra geluk gehad.

Offline chatjozef

• Gevorderd Lid
« Reactie #92 Gepost op: 9 september 2007, 22:20:13 »
1 october zal de opname lopen!!!!!, de laatste dag van september al trouwens :)
Groet,
Stephan

Offline Jeroen...

• Gevorderd Lid
    • http://www.hulpverleningsfotografie.nl
« Reactie #93 Gepost op: 11 september 2007, 14:19:18 »
1 Oktober gaan ze echt wel halen ben ik bang. Heb via een kennis vernomen dat alle agenten middels een "memo" ook op de hoogte zijn gesteld hiervan.

Overigens is er indaad nog regelmatig analoge Portofoons te horen, iop dit moment de 14.05 / 15.05 / 31.01 en de 50.07 al met een analoge porto gehoord. En de analoge mobi's hoor je nog volop. Overigens heeft de 35.01 een Analoge porto in de auto als mobilofoon

Ik weet niet wat ze in de voertuigen gaan doen, maar hoor nu regelamtig 'Ja sorry HB we hoorde u even niet, ze hebben de mobilofoon uit deze auto gehaald en dan moet je iedere keer schakelen met je porto"
http://www.hulpverleningsfotografie.nl \";)\"

2x Uniden Bearcat UBC 60 XLT-2 | Realistic Pro 2006 | 6 x Motorola MX 3000 | 2x Portavox 3165 | MTS2000 | Discone X50 | 2x Jupiter | Bravo 802 | Galaxy v8.2

Offline Mark Schutte

• Top Lid
« Reactie #94 Gepost op: 11 september 2007, 16:57:17 »
Ook bij AT5 is het inmiddels doorgedrongen dat de Amsterdamse politie op scanner gaat verdwijnen
- men laat daar nog regelmatig mobilofoonberichten horen bij diverse nieuwsitems -
http://www.at5.nl/nieuwsartikel.asp?newsid=29364

Offline Ben-Scan

• Gevorderd Lid
« Reactie #95 Gepost op: 11 september 2007, 20:04:41 »
ik zal de bekende stemmen , echt gaan missen ..... :(

Offline Double_U

• Beginnend Lid
  • **
« Reactie #96 Gepost op: 11 september 2007, 20:42:02 »
Citaat van: "Jeroen..."
Ik weet niet wat ze in de voertuigen gaan doen, maar hoor nu regelamtig 'Ja sorry HB we hoorde u even niet, ze hebben de mobilofoon uit deze auto gehaald en dan moet je iedere keer schakelen met je porto"

In ieder geval zijn in de voertuigen van de hondengeleiders, team transport, de ringwegmotoren en in elk bureau wel een mobilofoon geplaatst, al wat maanden terug. Blijft speculeren natuurlijk, maar je zou dus kunnen stellen dat in/op voertuigen waar regelmatig 1 persoon op werkt wél een mobi is geplaatst.

Bij ons zit de analoge mobi er vooralsnog in, maar inderdaad, morgen kan ie opeens weg zijn en dan moeten we inderdaad scherp zijn dat de porto's goed staan. Lijkt me niet ideaal in ieder geval.

Offline danismid

• Beginnend Lid
  • **
« Reactie #97 Gepost op: 11 september 2007, 21:01:13 »
Citaat van: "Ben-scan"
ik zal de bekende stemmen , echt gaan missen ..... :(

Ja, dat is bij mij ook mijn grootste angst, als ik nu die stemmen van het HB door de kamer hoor komen klinkt dat echt zow vertrouwd dat zal ik echt missen. Maar ja, genoeg sentimenteel gedaan. Het is nou eenmaal niet anders.

Offline chatjozef

• Gevorderd Lid
« Reactie #98 Gepost op: 11 september 2007, 22:57:43 »
en zo valt er straks een zwart gat...... het zal wel stil worden in me kamer :S :(
Groet,
Stephan

Offline Johan Beck

• Moderator
  • Scheveningen
    • Frequentiedatabase
« Reactie #99 Gepost op: 12 september 2007, 14:27:58 »

Offline Ron-Zwaag

• Vrijwilliger Veteranen Search Team
  • Top Lid
  • Qua Patet Orbis
« Reactie #100 Gepost op: 12 september 2007, 14:43:40 »
Citaat van: "Double_U"
In ieder geval zijn in de voertuigen van de hondengeleiders, team transport, de ringwegmotoren en in elk bureau wel een mobilofoon geplaatst, al wat maanden terug. Blijft speculeren natuurlijk, maar je zou dus kunnen stellen dat in/op voertuigen waar regelmatig 1 persoon op werkt wél een mobi is geplaatst.
Team Transport was vorig jaar al in z'n geheel voorzien van C-2 porto en dito carkits.Op de buro's zijn ze ook al weer een tijdje ingebruik. En met de komst van de nieuwe HG voertuigen was het ook gelijk een feit.

Bij ons zit de analoge mobi er vooralsnog in, maar inderdaad, morgen kan ie opeens weg zijn en dan moeten we inderdaad scherp zijn dat de porto's goed staan. Lijkt me niet ideaal in ieder geval. Ik zie het probleem niet, ene porto op het distrikt en de andere op het HB/RIC-01 in de carkit.

Offline Double_U

• Beginnend Lid
  • **
« Reactie #101 Gepost op: 12 september 2007, 14:53:42 »
Citaat van: "RonAlmere"
[...]

Ik zie het probleem niet, ene porto op het distrikt en de andere op het HB/RIC-01 in de carkit.

Dat gaat niet als je als solo rijdt. En even een extra porto meenemen is ook geen optie, want deze staan niet voor het pakken in de laders zoals de oude.  Verder vind ik de verstaanbaarheid van de carkitoplossing in vooral de pitbussen zwaar onder de maat, om over de 'schakelproblematiek' voor de ulmrijders al helemaal niet te beginnen... ;)

Maar goed, we moeten ook wel wat te zeuren over houden heh :P

Offline Ron-Zwaag

• Vrijwilliger Veteranen Search Team
  • Top Lid
  • Qua Patet Orbis
« Reactie #102 Gepost op: 13 september 2007, 17:43:41 »
Citaat van: "Double_U"
Citaat van: "RonAlmere"
[...]

Ik zie het probleem niet, ene porto op het distrikt en de andere op het HB/RIC-01 in de carkit.

Dat gaat niet als je als solo rijdt. En even een extra porto meenemen is ook geen optie, want deze staan niet voor het pakken in de laders zoals de oude.  Verder vind ik de verstaanbaarheid van de carkitoplossing in vooral de pitbussen zwaar onder de maat, om over de 'schakelproblematiek' voor de ulmrijders al helemaal niet te beginnen... ;)

Vertel mij wat nieuws ;):)

Offline Jeroen...

• Gevorderd Lid
    • http://www.hulpverleningsfotografie.nl
« Reactie #103 Gepost op: 13 september 2007, 19:59:50 »
Moest vandeweek wel lachen  :P

"**.01 komt u uit voor het hb"
" HB hier de **.01 zegt u het maar"
"wilt u gaan naar de ................. voor bla bla over"
"hb wij gaan die kant op over"
"ja **.01, wat klinkt u helder overigens"
"ja hb en dat met een oude analoge porto!"
"tja oke zo zie je maar weer, u onderweg"  ;)
http://www.hulpverleningsfotografie.nl \";)\"

2x Uniden Bearcat UBC 60 XLT-2 | Realistic Pro 2006 | 6 x Motorola MX 3000 | 2x Portavox 3165 | MTS2000 | Discone X50 | 2x Jupiter | Bravo 802 | Galaxy v8.2

Offline danismid

• Beginnend Lid
  • **
« Reactie #104 Gepost op: 14 september 2007, 16:52:32 »
Citaat van: "Jeroen..."
Moest vandeweek wel lachen  :P

"**.01 komt u uit voor het hb"
" HB hier de **.01 zegt u het maar"
"wilt u gaan naar de ................. voor bla bla over"
"hb wij gaan die kant op over"
"ja **.01, wat klinkt u helder overigens"
"ja hb en dat met een oude analoge porto!"
"tja oke zo zie je maar weer, u onderweg"  ;)

Geweldig! :)