Hi allen,
Nee hoor dat is zeker de reden niet, Johan heeft het goed omschreven. Ik ben gewoon erg druk met andere zaken en het zal alleen maar drukker worden. De hobby wordt noodgedwongen steeds minder (analoog > digitaal) en ik heb zelf besloten er minder tijd aan te besteden. Ik dacht de site offline te nemen, de goede naam te behouden en te voorkomen dat het één van de putjes van het Internet zou worden met oude gedateerde informatie. Op veler persoonlijk verzoek heb ik besloten om hem toch weer online te zetten, omdat hij meer werd gewaardeerd dan ik vermoedde.
Aan het reverse engineering project van Rop en Barry (
http://www.wijvertrouwenstemcomputersniet.nl) heb ik meegewerkt vanwege de openheid die ik van onze democratie toewens en de te nemen maatregelen die ik van de overheid mag verwachten. Het is toch te gek dat in één van onze grondwetten het stemgeheim is opgenomen, maar de overheid dit blijkbaar niet kan garanderen en zelf blijkbaar ook niet controleerde.
Naam wijziging is puur praktisch, bijna iedereen werkt met nicknames en nu ik overschakel is het een probleem? nee, toch?