Auteur Topic: Nieuwe pager: Galaxy p2000shop.nl  (gelezen 160258 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Leen Ansems

• Gast
Re: Nieuwe pager: Galaxy p2000shop.nl
« Reactie #150 Gepost op: 14 oktober 2006, 12:03:08 »
Met welke batterijspanningen is hij geprogrammeerd?
De met de standaardfile meegegeven waardes zijn onjuist. Dat moet van boven naar beneden 2,52V, 2,4V en 2,35 Volt zijn. Met deze waardes zijn wel goede resultaten. Heb je meer vragen dan mag je me ook bellen.
Mvg,
Leen

Offline michel

• Gevorderd Lid
« Reactie #151 Gepost op: 14 oktober 2006, 12:37:55 »
ik heb hem staan op 2.52 2.40 2.35 en dat gaat bij mij zeker 3 dagen mee

Offline Marco

• Gevorderd Lid
« Reactie #152 Gepost op: 14 oktober 2006, 16:53:32 »
Citaat

Bij het programmeren heb ik de waardes van de standaardfile wel veranderd.  Alleen ben ik nu niet thuis zodat ik het na kan zoeken. Ik meld het morgen wel even.

Bedankt in ieder geval voor de reacties.
Met vriendelijke groet,
Marco

[size=85]Jupiter Pro V8.6 en V9.1, Galaxy V8.2, P2000 lichtkrant (96cm)[/size]

Offline michel

• Gevorderd Lid
« Reactie #153 Gepost op: 14 oktober 2006, 16:55:07 »
graag gedaan

Offline Wopper

• Gevorderd Lid
« Reactie #154 Gepost op: 14 oktober 2006, 22:26:50 »
Citaat van: "Marco"
Als ik de Galaxy een hele nacht in de lader heb gehad, en in de loop van de dag een tiental berichten heb gehad, geeft het batterijtje al aan dat ie voor de helft leeg is.'s Avonds geeft ie dan nog maar aan dat er een kwart aan stroom in zit. Hebben meer mensen dit?
Ik begreep uit eerder postings uit dit topic dat ie zo'n drie tot vijf dagen zonder laden zou kunnen.
Softwarematig heb ik bij de batterij het precies zo ingesteld zoals in de softwarehandleiding stond. Ik weet ook eigenlijk niet of hij het nog lang volhoudt nadat hij een kwart aan geeft, misschien houdt hij het inderdaad nog wel drie dagen vol.
Ik laad hem toch elke nacht op, dus voor mij is het geen probleem. ik vroeg het me gewoon even af.

Hij gaat zeker 4-5 dagen mee (beetje afhankelijk van gebruik/monitor code) maar die batterij meter moet je dan LAGER instellen. Dus de bovenste 2 waardes 2 klikjes lager dan is hij wat nauwkeuriger. Het is een beetje spelen met de waardes.

A3 markelo

• Gast
« Reactie #155 Gepost op: 15 oktober 2006, 08:40:22 »
Heeft er iemand nog wat extra foto's?

Offline Marco

• Gevorderd Lid
« Reactie #156 Gepost op: 15 oktober 2006, 21:39:25 »
Citaat

Bij het programmeren heb ik de waardes van de standaardfile wel veranderd.  Alleen ben ik nu niet thuis zodat ik het na kan zoeken. Ik meld het morgen wel even.

Ik heb net even gekeken in mijn TBL File en ik heb het als volgt ingesteld: 2.65, 2.55, 2.35
Is dus wel anders als jullie hebben, dus de fout ligt daar dan.
Bij de software van de P2000shop, zat ook een PDF document met daarin uitleg over de softwareopties. Daar stonden deze waardes in. Op de site van Rob staat een andere versie waar wel de juiste in staan zag ik net.
Met vriendelijke groet,
Marco

Offline vuurvreter63

• p2kflex'er
  • *
    • www.vuurvreter.eu
« Reactie #157 Gepost op: 15 oktober 2006, 22:11:35 »
Citaat

Ik heb net even gekeken in mijn TBL File en ik heb het als volgt ingesteld: 2.65, 2.55, 2.35
Bij de software van de P2000shop, zat ook een PDF document met daarin uitleg over de softwareopties. Daar stonden deze waardes in. Op de site van Rob staat een andere versie waar wel de juiste in staan zag ik net.

Marco,

Ik zou de instellingen aan houden die Leen heeft doorgegeven, dan weet je zeker dat je de goede instellingen hebt. Leen verkoopt ze namelijk zelf ook.
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.

Offline Wopper

• Gevorderd Lid
« Reactie #158 Gepost op: 15 oktober 2006, 23:25:51 »
Citaat van: "vuurvreter63"
Citaat

Marco,

Ik zou de instellingen aan houden die Leen heeft doorgegeven, dan weet je zeker dat je de goede instellingen hebt. Leen verkoopt ze namelijk zelf ook.

En ik maak samen met Anton en Leen testresultaten die dan weer in de handleiding komen :P 2.65 is de boosdoener die is te hoog. Anton heeft inderdaad een verkeerde handleiding verspreid in het begin dus misschien heb je die.

http://www.robdehoog.nl/pagers/Apollo/H ... xyV7.8.pdf dit is de goede in mijn beleving (omdat ik hem zelf gemaakt heb:P) Je ziet dat de waardes ongeveer liggen rond die van Leen, ze werken beide prima alleen je moet niet hoger gaan zitten.

Offline Marco

• Gevorderd Lid
« Reactie #159 Gepost op: 15 oktober 2006, 23:36:41 »
Citaat
Marco,

Veranderen gaat momenteel moeilijk, ik heb namelijk geen programmer. Ik moet hem dus laten veranderen door de leverancier. Over twee weken zit ik daar weer in de buurt, dus dan kan het wel.

Citaat
En ik maak samen met Anton en Leen testresultaten die dan weer in de handleiding komen  2.65 is de boosdoener die is te hoog. Anton heeft inderdaad een verkeerde handleiding verspreid in het begin dus misschien heb je die.

Die handleiding heb ik dus gekregen.
Met vriendelijke groet,
Marco

Offline Wopper

• Gevorderd Lid
« Reactie #160 Gepost op: 16 oktober 2006, 12:26:58 »
Naar het schijnt heeft de leverancier onlangs naar iedereen een nieuwe TBL gestuurd welke iedereen werd geadviseerd om deze te gaan gebruiken.

Waarschijnlijk heb jij deze nog niet gebruikt omdat je geen programmer hebt? Of je stond niet op de mailing lijst.

Offline Marco

• Gevorderd Lid
« Reactie #161 Gepost op: 16 oktober 2006, 16:24:36 »
Citaat
Naar het schijnt heeft de leverancier onlangs naar iedereen een nieuwe TBL gestuurd welke iedereen werd geadviseerd om deze te gaan gebruiken.

Waarschijnlijk heb jij deze nog niet gebruikt omdat je geen programmer hebt? Of je stond niet op de mailing lijst.

Ik denk beide niet.
Met vriendelijke groet,
Marco

arjan

• Gast
« Reactie #162 Gepost op: 18 oktober 2006, 17:16:33 »
Vorige week  zijn de eerste galaxy's uit gedeeld aan de hulpverleners .  Hoe bevalt hij en zijn er plus en min punten?   :)

Offline Hunter

• Beheerder
  • PE1RFR
« Reactie #163 Gepost op: 18 oktober 2006, 18:35:51 »
Citaat van: "arjan"
Vorige week  zijn de eerste galaxy's uit gedeeld aan de hulpverleners

Vorige week? Sinds het begin van deze maand al :)

Groeten, Peter.

Leen Ansems

• Gast
« Reactie #164 Gepost op: 18 oktober 2006, 19:59:01 »
Citaat van: "hunter"
Citaat van: "arjan"
Vorige week  zijn de eerste galaxy's uit gedeeld aan de hulpverleners

Vorige week? Sinds het begin van deze maand al :)

Groeten, Peter.

Sterker nog: 3 maanden geleden al voor testdoeleinden en aankoopkeuring. ;)
Mvg,
Leen