Auteur Topic: Nieuwe pager: Galaxy p2000shop.nl  (gelezen 160087 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

DonaldDuck

• Gast
Re: Nieuwe pager: Galaxy p2000shop.nl
« Reactie #225 Gepost op: 26 januari 2007, 19:38:09 »
Ik kwam vandaag een tevreden brandweerman tegen met een galaxy versie 8.1
Weet iemand wat het verschil is tussen 7.8 en 8.1 ?

Greetz

Online cappie

• Gevorderd Lid
« Reactie #226 Gepost op: 27 januari 2007, 19:48:00 »
8.1??? bij mij weten gaat ie maar tot 7.8 maar misschien weet onse leen hier wel een antwoord op. dus leen als je iets weet laat ons dan ff wat weten. met vriendelijke groeten Henk (cappie) Limburg :P

Offline vuurvreter63

• p2kflex'er
  • *
    • www.vuurvreter.eu
« Reactie #227 Gepost op: 27 januari 2007, 19:52:31 »
Citaat van: "cappie"
8.1??? bij mij weten gaat ie maar tot 7.8 maar misschien weet onse leen hier wel een antwoord op. dus leen als je iets weet laat ons dan ff wat weten. met vriendelijke groeten Henk (cappie) Limburg :P

8.1 bestaat idd, ik heb er laatst ook eentje in handen gehad.
Daarna ook ff contact gezocht met Leen, en kreeg het volgende antwoord.
"Er zijn minimale verschillen. De batterijmeter is rustiger omdat er 5 metingen gedaan worden en waarvan dan het gemiddelde de presentatie wordt"

Dus hij bestaat weldegelijk.

MvG
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.

Offline Wopper

• Gevorderd Lid
« Reactie #228 Gepost op: 27 januari 2007, 19:53:39 »
Jeps echt een heel klein aantal technische details. Ik zou ze niet eens weten maar voor de gebruiker geen verschil, als enige wat de gebruiker merkt is de stabielere batterij meter.

DonaldDuck

• Gast
« Reactie #229 Gepost op: 13 februari 2007, 09:07:18 »
Kun je een Galaxy met firmware 8.1 ook programmeren met de software die gebruikt wordt voor de 7.8 versie? Voor de 7.8 wordt software 5.01 gebruikt.

Wie weet het.

arjan

• Gast
« Reactie #230 Gepost op: 17 februari 2007, 12:46:20 »
Ik zag laats een test voorbij komen voor de brandweer Ijssel-vecht met een test voor de Galaxy. Worden of zijn ze daar in die regio ook al aangeschaft  i.p.v. de stream?

Leen Ansems

• Gast
« Reactie #231 Gepost op: 17 februari 2007, 14:13:46 »
Citaat van: "arjan"
Ik zag laats een test voorbij komen voor de brandweer Ijssel-vecht met een test voor de Galaxy. Worden of zijn ze daar in die regio ook al aangeschaft  i.p.v. de stream?

Ze zijn inderdaad een aanschaf aan het overwegen en kijken of het produkt voldoet. Andere regio`s zijn al massaal Galaxy`s aan het inkopen en een defekte infostream gaat daar gewoon de kliko in. Als je de gebruikers van een Galaxy ook vraagt of ze tevreden zijn over het produkt, dan krijgt het toestel een dikke voldoende. Trilt en piept  hard, is goed leesbaar en alle meldingen komen door.
Mvg,
Leen

Offline IkWilbert

• Gevorderd Lid
« Reactie #232 Gepost op: 17 februari 2007, 16:06:51 »
Citaat van: "Leen Ansems"

Ze zijn inderdaad een aanschaf aan het overwegen en kijken of het produkt voldoet. Andere regio`s zijn al massaal Galaxy`s aan het inkopen en een defekte infostream gaat daar gewoon de kliko in. Als je de gebruikers van een Galaxy ook vraagt of ze tevreden zijn over het produkt, dan krijgt het toestel een dikke voldoende. Trilt en piept  hard, is goed leesbaar en alle meldingen komen door.
Mvg,
Leen

Dat is goed nieuws, en zo hoort het ook gewoon  :)

Offline paassens

• Gevorderd Lid
« Reactie #233 Gepost op: 17 februari 2007, 18:35:03 »
Als je de gebruikers van een Galaxy ook vraagt of ze tevreden zijn over het produkt, dan krijgt het toestel een dikke voldoende. Trilt en piept  hard, is goed leesbaar en alle meldingen komen door.
Mvg,
Leen

Ben het met bovenstaand helemaaaaal eens. :)
for your ears only

Offline bozo

• Beginnend Lid
  • **
« Reactie #234 Gepost op: 10 maart 2007, 10:31:57 »

Brandweer Zwartewaterland heeft voor het gehele korps Galaxys aangeschaft, zijn inmiddels ook allemaal in gebruik.

Kijk maar eens op http://www.brandweerhasselt.nl bij Nieuws

Arie

• Gast
« Reactie #235 Gepost op: 13 maart 2007, 21:36:24 »
Als je de gebruikers van een Galaxy ook vraagt of ze tevreden zijn over het produkt, dan krijgt het toestel een dikke voldoende. Trilt en piept  hard, is goed leesbaar en alle meldingen komen door.
Mvg,
Leen

Ik kan er nu over meepraten en de pager voldoet boven verwachting !

Offline IkWilbert

• Gevorderd Lid
« Reactie #236 Gepost op: 18 oktober 2007, 11:31:53 »
We zijn nu al een tijdje verder, de galaxy wordt vol op geleverd. Is er al enig kijk op wanneer de particulier deze pager kan aanschaffen?

Offline kevin27

• Hoofdbrandwacht VRU
  • Gevorderd Lid
« Reactie #237 Gepost op: 18 oktober 2007, 12:12:55 »
Daar ben ik ook wel benieuwd naar want dan wacht ik nog even met de aanschaf van een nieuwe pager
Alle berichtgeving is op persoonlijke titel

Offline Remon

• Top Lid
« Reactie #238 Gepost op: 18 oktober 2007, 14:00:17 »
Ik denk dat je dan lang zal moeten wachten.

Wat mij ooit ten ore is gekomen, is dat de pager ontwikkeld is voor en door de OOV diensten. Zij zien niet graag dat een door hun ontwikkelde pager, met de daarbij komende ontwikkelkosten, verkocht wordt aan particulieren.

Vergelijk het maar met het bouwen van een huis. Als je een architect de opdracht geeft voor het ontwerpen van je huis, je betaald deze daarvoor tienduizenden euro's, en de aannemer maakt een kopietje voor een passant die precies hetzelfde huis wilt bouwen.. Dan ga je daar ook niet mee akkoord.

Offline kevin27

• Hoofdbrandwacht VRU
  • Gevorderd Lid
« Reactie #239 Gepost op: 18 oktober 2007, 14:04:09 »
Okee bedankt voor de uitleg het is me duidelijk;)
Alle berichtgeving is op persoonlijke titel