Lijkt me duidelijk welke goed af te lezen is ;-) Ook met trillen gaat hij hem verreweg voorbij en zeker met de hardheid van het alarm signaal.
Er zullen best wat opties meegenomen worden vanuit hulpdiensten zoals al aangegeven is, wie weet wat er allemaal nog bij komt. Hij is net nieuw en als je ziet wat de Jupiter al doorgemaakt heeft 4x geupdate.
Nog even over de programmer, je kunt hem programmeren door het batterijvakje los te schroeven. Het is dus niet een pager die je elke avond even omprogt. Maar dan zitten er 4 pinnen ipv 3 want de 4e bevat een spanning van +/-3volt. Mijn programmer is aangepast maar het is een hels karwei ik heb nu 4 pinnen met een daarvan de spanning om de pager aan te schakelen tijdens het programmeren. Je kan nl niet de batterij laten zitten want daar zitten de contacten onder

Hij is toch alleen voor hulpdiensten te krijgen en zij kopen een orginele prog unit die zal wel tussen de 80-110 eu komen net zoiets als deze
http://www.pagershop.nl/product_info.ph ... cts_id=220 maar deze is als VOORBEELD voor de bravo.