Hoi ik had vorige week de grootste maat lichtkrant bij anton besteld 1 regelig 96 cm en ik kreeg hem vrijdag binnen.
hij werkt perfect, de berichten komen hier storingsvrij op het scherm.
je kunt keurige tekslabels bij alle 16 capcodes invoeren op je pc en die komen dan keurig achter de melding voorbij rollen bijv; <monitor UT>
heb je meerdere meldingen tegelijk van capcodes van 1 korps zoals ik hier in culemborg heb ingevoerd, dan krijg je keurig
1 melding met daarachter meerdere tekstlabels zo ngeveer van;
23:39 PRIO 1 OMS345 BEATRIXSTRAAT 23 VERPLEEGHUIS BEATRIX ROEPNAAM 4356 4357 <Blusgr A1 > <Blusgr A2> <OVD Culembrg>
Enige minpuntjes zijn dat de bijgeleverde afstandsbediening bijna geen nut heeft
Je kunt de lichtkrant er alleen mee stanby zetten, of uit standby halen om het laatste bericht terug te lezen. je kunt bijv GEEN capcose aan/uit zetten via de afstandsbediening.
Al het programeerwerk gaat dus via het softwareprogramma van apollo via je PC
Je kunt daarin behalve capcodes en tekstlabels invoeren ook
de displaytijd instellen ( tijd dat een boodschap rondscrollt, voordat de lichtkrant weer dooft en in standby/ontvangstmodus staat)
en
de seconden van het alarmsignaal (tijd dat ie piept bij binnekomde bericht) per capcode instellen, dit moet je echter in een hexadecimale regel veranderen.
Ik heb Anton al gemaild of ie daar nog een aanvullende gebruiksaanwijzing voor wil maken, want anders krijg je gauw geknoei in die hexadecimale regels en werkt de boel niet goed meer.
bijv 10 seconden wordt dan A0 of 0A of ziets.......
Verder nogmaals een perfect ding, waar zelfs de visite niet over uitgepraat raakte bij elke voorbijkomende melding, goed zichtbaar vanuit je luie stoel , een aanrader dus.
ik heb de grootste maat en weet niet hoe goed leesbaar de kortere versies zijn
daarvan krijg ik er volgende week een binnen, eens kijken of dat ook nog te volgen is.
groeten jack