0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.
Even een vraagje:Weet iemand of heeft er iemand een codeplug voor een Motorola GP-380met intoetsbare 5-tvo?Of weet je hoe je dit in moet stellen ??Vriendelijke groet Robertino
Heeft iemand toevallig nog een CodePlug voor 5TVO voor een GP380 liggen ? Ik kan op mijn beurt mensen wel weer helpen met een CodePlug voor UHF met diverse repeaters, PMR en LPD kanalen....Mijn dank is groot, ik word nu echt gek bij het programmeren, want het lukt me niet echt... (Codeplug voor GM380/GM1280 is ook van harte welkom.....)
Citaat van: "JohannesO"Heeft iemand toevallig nog een CodePlug voor 5TVO voor een GP380 liggen ? Ik kan op mijn beurt mensen wel weer helpen met een CodePlug voor UHF met diverse repeaters, PMR en LPD kanalen....Mijn dank is groot, ik word nu echt gek bij het programmeren, want het lukt me niet echt... (Codeplug voor GM380/GM1280 is ook van harte welkom.....)Die heb ik wel Johannes. Is UHF.Dan wil ik van jou graag de file met de diverse repeaters, PMR en LPD kanalen.
Hou er wel rekening mee dat Motorola nogal panisch kan gaan reageren als je materiaal on-line zet waar (mogelijk) een copyright van hun op zit!Zou er zeker geen programmeersoftware op gaan zetten.Ed