Auteur Topic: Display op ander WS dan wintone  (gelezen 9584 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

dzjr

  • Gast
Display op ander WS dan wintone
« Gepost op: 11 augustus 2003, 21:32:59 »
Hoi,

Ik heb nu wintone en display werkend, alleen display werkt niet op mijn log Pc (en ja ik heb gedaan hoe het moest volgends de site van JJ)
Ik heb nu dus wintone op de ene PC staan (en werkend) en display op mijn "basis PC" staan, en als ik het log bestand je kopieer kan ik de tooncode's uitlezen.

Alleen dit is nogal omslachtig..... Bestandje kopieeren, bestandje plakken....

Is er een mogelijkheid op het log bestand op een ander werkstation op te slaan, of (nog makkelijker voor mij) is het mogelijk om het logbestand vanaf een andere pc te lezen?

Ik hoop snel van jullie te horen.....

Groet

Dick

Offline Jacob

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 348
Re: Display op ander WS dan wintone
« Reactie #1 Gepost op: 11 augustus 2003, 21:55:10 »
Volgens mij zou het moeten kunnen om je logbestand weg te schrijven naar een andere pc, je kan nml. ook je printer delen? dus waarom je logfile dan niet. Alleen weet ik dus helaas niet hoe dat te realiseren is.

Jacob

Stein

  • Gast
Re: Display op ander WS dan wintone
« Reactie #2 Gepost op: 3 september 2003, 21:14:24 »
Je kan in een netwerk een "vaste" verbinding maken met een andere pc.
In de Verkenner/Extra/Netwerkverbinding maken. Aan deze verbinding kan je een stationsletter (bv P) toekennen. De map Mijn Documenten bijvoorbeeld, is op die pc dan als P: te benaderen.
Je log laat je naar dit station schrijven.
Op dit station moet wel eerst het volgende gebeuren:
In de eigenschappen van de Netwerkomgeving  moet Bestanden en Printer delen aanstaan en je moet bij de eigenschappen van de bewuste map (rechtermuistoets) deze op (volledig) delen zetten.
Suc6

dzjr

  • Gast
Re: Display op ander WS dan wintone
« Reactie #3 Gepost op: 5 september 2003, 09:11:46 »
Ja oke, dit werkt normaal gesproken, echter niet als je een Firewall hebt, en ok niet als de PC waar display opstaat uit gaat.

Mijn vraag was dan ook meer of ik display naar een andere locatie kan laten kijken, maar zover ik het heb uitgeplozen kan dat dus niet met display.

Maar evengoed bedankt, voor je oplossing.

Groet

Dick

Offline Jacob

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 348
Re: Display op ander WS dan wintone
« Reactie #4 Gepost op: 5 september 2003, 21:57:30 »
Display kan je idd niet naar een andere locatie laten kijken. Is voorgebakken in Display zelf dat ie naar C:Display kijkt.. Groeten Jacob