Nou ja, Peter dan geloof je Mij en Edwinlwd maar niet.
Zucht... Het gaat niet om geloven, maar om conclusies trekken. Allemensen wat ben jij eigenwijs zeg...
Door deze eigenzinnige denkwijze ontstonden in het verleden al die ellendige tooncodelijsten. Kijk eens hoe vaak anderen jouw conclusies en/of aannames moeten corrigeren? Dat zegt toch wel wat...
Als je een vermoeden hebt, zet dat dan lokaal op een papiertje of in een bestandje.
Dat er bepaalde feiten zijn dat is natuurlijk leuk, ik zal de laatste zijn die dat niet zal geloven, maar er is op dit moment geen enkele reden om doodleuk te concluderen dat de eerste de beste onbekende code dan maar voor die motor moet zijn. Wat dacht je ervan dat hij misschien via C2000 die kant op is gestuurd? Alarmeren is dan niet noodzakelijk, en je zou moeten weten dat dat vaker gebeurt in Friesland.
Als de motor nu 5x is ingezet en je hebt 5x dezelfde code gezien, DAN kun je conclusies trekken. Wat je nu doet is gewoon koffiedik kijken en als er iets is wat we willen voorkomen dan is dat het wel.
Zo dat is eruit. Zit me al langer dwars hoor, de lijst van Friesland moet verhoudingsgewijs het meest gecorrigeerd worden. Misschien is het tijd om wat meer eigen initiatief te tonen, of om het te overhandigen aan iemand anders die het misschien beter kan...
Duidelijke taal begrijpen we allemaal...
Groeten, Peter.