0 leden (en 2 gasten) bekijken dit topic.
Nog niet bij alle meldingen staat de monitorcode erbij.
Het valt me op dat de lifeliner 3 vanavond (wat later) actief is in verschillende delen van Nederland, ook in gebieden waar normaal de Lifeliner 1 voor vliegt Hilversum in dit geval:092399322:30:03 14-03-09 FLEX-A GROUP 1600 A1 Hilversum ----------------- coord N15B MKA Gooi/Vechtstreek- RAV Gelderland-Zuid ( Trauma Heli LifeLiner 3 ) -Wellicht de 1e heli die ook 's avonds/'s nachts vliegt ?Groeten,Peter
Citaat van: "counterstrike"Het valt me op dat de lifeliner 3 vanavond (wat later) actief is in verschillende delen van Nederland, ook in gebieden waar normaal de Lifeliner 1 voor vliegt Hilversum in dit geval:092399322:30:03 14-03-09 FLEX-A GROUP 1600 A1 Hilversum ----------------- coord N15B MKA Gooi/Vechtstreek- RAV Gelderland-Zuid ( Trauma Heli LifeLiner 3 ) -Wellicht de 1e heli die ook 's avonds/'s nachts vliegt ?Groeten,PeterDe Lifeliner3 vliegt al een hele tijd s'nachts
Niet lullig bedoelt hoor maar volgens mij vliegt de LL3 al geruime tijd al s'nachts (volgens mij al bijna een jaar lang)
In de regio Gelderland-Zuid wordt veel gewisseld met ambulances. In principe staat de 17 in Zaltbommel, maar ook de 19 en 23 hebben daar al regelmatig gestaan.