0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.
Citaat van: "tcf"Citaat van: "kevin"Oftwel de toekomstigen Regio zuid-holland meldkamersKevin, met alle respect maar ik snap er helemaal niets van wat je typt :? wat begrijp je niet? gewoon deze 2 cap codes (1433102 = Prio Politie Zuid-Holland Zuid1433116= Prio 1 Politie Zuid-Holland Zuid ) zijn de mogelijk Toekomstigen meldkamers van Zuid-Holland zuid. 1433116 = Prio 1 Politie Zuid-Holland Zuid is de standaard meldkamer en 1433102 = Prio 1 Politie Zuid-Holland Zuid is een co meldkamerEn nog steeds begrijp ik niet waar je het over hebt...Waar haal je die informatie vandaan? Er zijn en komen helemaal geen Co-meldkamers en andere toekomstige meldkamers.. :|
Citaat van: "kevin"Oftwel de toekomstigen Regio zuid-holland meldkamersKevin, met alle respect maar ik snap er helemaal niets van wat je typt :?
Oftwel de toekomstigen Regio zuid-holland meldkamers
wat begrijp je niet? gewoon deze 2 cap codes (1433102 = Prio Politie Zuid-Holland Zuid1433116= Prio 1 Politie Zuid-Holland Zuid ) zijn de mogelijk Toekomstigen meldkamers van Zuid-Holland zuid. 1433116 = Prio 1 Politie Zuid-Holland Zuid is de standaard meldkamer en 1433102 = Prio 1 Politie Zuid-Holland Zuid is een co meldkamerWaar heb je het in vredesnaam over???Groeten, Peter.
Ik denk dat je klok heb horen luiden, Dat terug brengen naar 5 veiligheids regios als dat gaat gebeuren word dat pas in 2080 ofzo . Dus nu nog niet van toepassing. Het kan ook een code zijn van de centralisten die vallen ook onder de politie.
Citaat van: "Peterw410"Ik denk dat je klok heb horen luiden, Dat terug brengen naar 5 veiligheids regios als dat gaat gebeuren word dat pas in 2080 ofzo . Dus nu nog niet van toepassing. Het kan ook een code zijn van de centralisten die vallen ook onder de politie.Dat lijkt me waarschijnlijker!
CitaatIk denk dat je klok heb horen luiden, Dat terug brengen naar 5 veiligheids regios als dat gaat gebeuren word dat pas in 2080 ofzo . Dus nu nog niet van toepassing. Het kan ook een code zijn van de centralisten die vallen ook onder de politie.Ik heb gehoord dat ZHZ binnen 5 jaar onder Rotterdam-Rijnmond gaat horen....