0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.
Die rooie Renault 5 is de laatste en dan gaan we aan dek 8 beginnen. Er komt ook nog een Mitsibishi Pajero. Dat is een jeep die moet bij de bussies. Dat was zojuist even te horen.
Citaat van: "Johan Beck"Die rooie Renault 5 is de laatste en dan gaan we aan dek 8 beginnen. Er komt ook nog een Mitsibishi Pajero. Dat is een jeep die moet bij de bussies. Dat was zojuist even te horen.Heeft iemand misschien al gedacht aan de auto terminal in het Westelijk havengebied? Daar meer dagelijkse een grote "autoboot" aan vol met auto's.....Of is het ècht Zaandam?
Bedoel je daarmee de Nissan Daaf? Zo ja dan vraag ik me af wat die met een Renault 5 en een Mitsubishi moeten, die zal je daar echt niet zien. En de communicatie gaat dag en nacht door. De keren dat hier een autoboot door het kanaal komt is lang niet zo groot. En het kan dus Zaandam en Amsterdam Westhavens zijn. Aan beide zijden van de Hemtunnel had ik het signaal met volle meteruitslag.
Ik ben al een tijdje op zoek naar de lokatie van de zender.Maar het lijkt of er meerdere zenders zijn.Ik ga door met zoeken
Ik denk dat het de asfaltfabriek is op de Amerikahavenweg.
Die moeten geladen worden met asfalt En de zender staat ook zeker niet in de buurt van de Elbaweg.
En de zender staat ook zeker niet in de buurt van de Elbaweg.
Gevonden