|
1404099 | Brandweer Papendrecht HV Bak? |
| 1404925 | Brandweer Papendrecht Bevelvoerders? |
| 1404926 | Brandweer Papendrecht Autoladder? |
| 1404927 | Brandweer Papendrecht SVD |
| 1404928 | Brandweer Papendrecht Chauffeurs ? |
| 1404934 | Brandweer Papendrecht Groep 1 - Prio 1 ? |
| 1404936 | Brandweer Papendrecht Groep 2 - Prio 1 ? |
| 1404938 | Brandweer Papendrecht Groep 3 - Prio 1 ? |
| 1404939 | Brandweer Papendrecht Korps Alarm |
Ik heb dit als capcodes voor Papendrecht. Maar ik denk dat het niet klopt. Wie heeft er aanvullingen?
Volgens mij (ik weet niet of ik het zelf heb verzonnen of dat het ooit op het P2000-forum stond) zijn zowel 4925 als 4926 chauffeursgroepen, of in elk geval AL-groepen. Altijd als de PPD550 eruit moet dan gaat een van die codes mee, naar mijn idee zijn dat gewoon 2 verschillende groepen. Een vermoeden wat overigens wordt versterkt door het feit dat in de gehele vakantieperiode BEIDE codes werden gepiept, terwijl je buiten de vakantie steeds 1 van beiden te zien krijgt.
Het enige wat mij opvalt bij 1404928 is dat hij niet mee gaat als
alleen het korpsalarm (4939) wordt gepiept. In andere gevallen gaat hij wel mee :
- Chauffeurs
- Korpsalarm + Chauffeurs
- 1 of meerdere blusgroepen
- 1 of meerdere blusgroepen + Chauffeurs
Alleen als het korpsalarm eruit gaat voor louter de TS dan blijkt 4928 niet nodig te zijn. Opzich niet zo heel erg onlogisch, want je zou er toch wel vanuit kunnen gaan dat korpsalarm in
elke pager staat en je naast korpsalarm dus geen andere codes hoeft te piepen. Aan de andere kant worden wel de chauffeurs apart gepiept naast korpsalarm, maar dat kan misschien handig zijn om te weten voor welk voertuig ze worden gepiept.
Misschien bevelvoerder, of commando? Maar in al die tijd (3/4 jaar) is hij nooit nooit afzonderlijk gepiept, ook niet in combinatie met het SVD.
Ik hou het maar even op 'commando', het zijn zeer zeker geen chauffeurs.
Groeten, Peter.