Ik heb in mijn PDW hetzelfde lijstje als Peter staan. Het enige wat vreemd is dat het plekje op 1403628 zol onlogisch leeg blijft. Voor mijn gevoel klopt het lijstje van Dijkie69 niet, omdat er geen rekening wordt gehouden met spoed en geenspoed, terwijl dat in de hele lijst wel zo is.
Inderdaad. Ik wil ook niet zeggen dat mijn lijst 100% klopt, maa rik vermoed dat Dijkie69 er meer naast zit en heb daar wel wat argumenten voor...
- Alle korpsalarmen in ZHZ eindigen op een 9. Waarom zou dat bij DDT niet het geval zijn?
- Op 1 maart is heel ZHZ via korpsalarmen gealarmeerd ivm een storing "
graag kazerneren ivm stroomstoring". Bij DDT was dat via 3629
- Al sinds ZHZ aktief is wordt kazerneaanvulling gepiept via 3611 t/m 3627. Nu (vakantieperiode) ineens via 3629.
Alles wijst op korpsalarm, als jij (Dijkie) nog tegenargumenten hebt dan hoor ik dat graag, maar volgens mij kan het bijna niet anders...
Verder is het zo dat alle ploeg-volgordes in ZHZ zijn omgekeerd, dus 3 t/m 1 en C t/m A. Geen flauw idee hoeveel whiskey men heeft gedronken toen die lijst werd samengesteld, maargoed ik neem aan dat dezelfde lijn voor DDT wordt gehanteerd. Bovendien :
| 1403623 | 14:24:03 12-12-05 DIT BETREFT EEN TEST BERICHT PLOEG A BRW DORDRECHT SUCCES |
| 1403627 | 14:24:03 12-12-05 DIT BETREFT EEN TEST BERICHT PLOEG A BRW DORDRECHT SUCCES |
| 1403625 | 14:33:52 12-12-05 DIT BETREFT HET PROEFALARM PLOEG A 1 |
| 1403623 | 14:34:55 12-12-05 PROEFALARM PLOEG A 2 |
Je moet nooit vergeten dat men wel een keer een code teveel, te weinig of een foutieve code (mee) kan piepen. De enige vreemde eend in bovenstaande bijt is 3623 omdat die 2x is gepiept, maarja als 3627 A (totaal) is en 3623 is A1 dan is dat in principe beiden "ploeg-A", dus het zou kunnen. Vervolgens is het gewoon een kwestie van doornummeren met stappen van 2 ivm het onderscheid tussen spoed en geen spoed.
Hmm maargoed dat ik even het voorbeeld bekijk, want ik zie dat mijn mooie PDW-Code triggert op "BRW DORDRECHT" als zijde het label, maar dat moet dus gewoon bij het tekstgedeelte behoren. Dat krijg je helaas als iedereen de berichten weer in een ander formaat plaatst en je met zoveel mogelijk varianten rekening probeert te houden. Veel beter dan dit zal het helaas niet worden vrees ik...Groeten, Peter.