Het spijt me maar ik ben bang dat ik jou probleem niet snap... :?
Gaat je eigen PDW de mist in, dan ben jij de enige met dat probleem. Maar bij dit soort online monitoren denkt iedereen meteen "hee wat is dat nu weer", je wilt niet weten hoe vaak dit soort vragen al gesteld zijn.
Ik zeg niet dat ik er een 'probleem' mee heb, maar het is en blijft zo jammer dat mensen zich blind blijven staren of wat internet hun voorschotelt terwijl je het met doodeenvoudige middelen zelf uit de lucht kan plukken. Heb je geen scanner beschikbaar, of wil je er niet in knutselen? Koop dan een Flexbox, dat werkt ook uitstekend.
Nogmaals, geen 'probleem', maar een gevoel dat veel mensen graag voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, waardoor vervolgens dit soort postings ontstaan.
Misschien maak ik me weer eens druk om 'niets', maar ik vraag me soms echt af of het nu zoveel moeite is om zelf PDW (of wat mij betreft een ander programma) te draaien met alle bijkomende voordelen van dien. Ik vind het namelijk iets te makkelijk om alles maar in de schoot geworpen te krijgen door anderen die wel die "moeite" doen en zelfs hun webspace beschikbaar stellen...
Wellicht ontketen ik hiermee een totaal nieuwe discussie die niet thuishoort in dit topic, maar als er veel reakties komen dan is het topic altijd nog te splitsen

Groeten, Peter.