Hallo iedereen,
ik luister al jaren mee met mijn scanner vind het jammer al dat astrid gedoe want ik snap er niets van!
Heb hier al verschillende forumstukken gelezen enz vind geen oplossing voor mijn probleem;
ik heb me gisteren een 3300 xlt aangeschaft, met alles erop en eraan om te monitoren..
Heb dat programma via belgascan gedownload enz mijn frequentie ingestoken...
Bij het openen van het programma vroeg men (uiteraard) de scanner aan te sluiten;
"tot mijn grote ergernis past dat interface kabeltje nergens in mijn pc, ik twijfel er zelfs aan of dit het juiste 'remote kabeltje' is want in de gebruiksaanwijzing staat dat het kabeltje opzij in de scanner komt (ingang waar Remote staat geschreven), maar dat kabeltje kan enkel bovenaan de scanner (in de hoofdtelefoon ingang) gestopt worden?

Ik snapte er al niet veel van en was zo content gisteren dacht echt van eindelijk meelezen enz maar nu kan ik niet verder..
Heb gisteren naar de winkel gebeld waar ie vandaan komt en die mevrouw zei gewoon een tweede kabeltje kopen die die op zijn beurt wel het originele kan aansluiten met pc...
Kan dit?
Ik neem gewoon die kabel mee naar de winkel en leg het wel uit, maar zal het daarmee lukken??
AUB mensen kunnen jullie mij wat meer uitleg geven?
alvast bedankt!
popken