http://www.xs4all.nl/~atron/pdw
Ik zal de files op dit URL laten staan, sterker nog, ik heb het nu opgesplitst per regio en de files zullen aangevuld blijven worden...
Via deze weg dan maar nogmaals het verzoek of eigenlijk een "noodkreet" om toch nog zoveel mogelijk op te nemen zolang het nog kan. In veel regio's is het inmiddels al aardig stil aan het worden en straks horen we helemaal niets meer. Het zou toch leuk zijn om in de toekomst toch nog wat vertrouwde geluiden te horen.
Alle files die thans online staan draaien bij mij mee in PDW. Het zijn er inmiddels aardig wat en het gebeurt dan ook regelmatig dat ik naar mijn scanner (mobilofoon) kijk als ik een alarmering hoor (als je het over de duivel hebt, op dit moment een alarmering voor de TS33.1.. whaha), terwijl het geluid toch echt uit PDW komt

Neem aub wel in acceptabele kwaliteit op, minimaal 16kb/s, anders gaat het te "digitaal" cq "computerachtig" klinken. Let ook op het volume, sommige opnames zijn te zacht om iets mee te kunnen, anderen zijn juist weer te hard...
Groeten, Peter.