Ik heb ook niet gezegd dat de lijst compleet is.
Voor wat betreft de 155.9875.
De parkeerwachters maken in Rotterdam tegenwoordig deel uit van stadstoezicht. Het is post van Vollenhovenstraat. Ik hoor zo nu en dan ook vragen voor milieu, maar inderdaad veel parkeerzaken.
Betreffende de UHF porto's.
Er zijn verschillende gebieden waar er wordt samengewerkt tussen de politie, de particuliere bewakingen en stadstoezicht en de RET en NS. Ik ken er 3. Rotterdam CS gebied frequentie 466.6500 (roepnaam 7.00), gebied lijnbaan en koopgoot 467.2500 (roepnaam victor 400) en rond de westkruis kade 467.3500(veelal 4.19 als aanroep). Andere frequenties ken ik niet, maar in het kader van het naderende c2000 blijf ik zoeken. Het zijn niet allemaal politiefrequenties, maar die luistert wel mee.
Op het CS wordt ook door de informaten en vaak ook door de PDL van die uhf porto gebruik gemaakt voor veiligheidszaken. Tevens de marokaanse vaders en de particuliere veligheidsdienst.
Op de 172.95 hoor ik al 2 of 3 weken niets meer, maar dat kan natuurlijk toeval zijn.
OP 163.650 hoor ik stadstoezicht zich in melden van de post Piekstraat. Dat is op Feyenoord.
Als het goed is hebben de stadswachters dan ook een VHF porto bij zich.