|
0600470
| Brandweer Kampen - post IJsselmuiden - vakantiecode |
| 0600491 | Brandweer Kampen - post Kampen - vakantiecode
|
Ik heb nog steeds zo mijn vraagtekens bij deze codes, van geheel IJsselland. Naar mijn idee is er op dit moment geen sprake van vakantie, maar toch lopen die codes nog steeds mee. Echter, gezien jouw lijstje komt deze informatie uit betrouwbare bron en zal het dus wel kloppen. Het lijken mij dan eerder dienstwisselcodes cq monitorcodes, gezien het feit dat ze nu nog steeds meelopen. Ook vreemd dat die codes meelopen bij korpsen met maar 1 blusgroep, daar valt dus niet zoveel te wisselen zou je bijna zeggen...
Ook hebben ze deze herindeling meteen aangegrepen om die oude code 0602913 eruit te slopen. Waarschijnlijk loopt 0602914 van IJsselmuiden ook niet meer mee...
Groeten, Peter.
De term vakantiecode blijft mij ook nog steeds beetje vreemd in de oren klinken maar waren wel als dusdanig opgenomen in het overzicht. Zal hier eens navraag naar doen!
De codes zijn in IJssel-Vecht inderdaad van start gegaan als 'vakantiecode' maar zullen gewoon gebruikt blijven worden en dienen nu dus inderdaad als 'dienstwisselcode'.