0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.
Citaat van: "HOFD798"Dat hek moet toch echt open Johan...Verwar alleen niet Oostzijde met kazerne OostDat het de Oostzijde van de kazerne Zijlweg was, dat is mij duidelijk. Daarom staat er ook; Haarlem-West (Schuifhek oostkant kazerne)Maar waarom gaat die code mee als iemand telefonisch contact op moet nemen? Dat begrijp ik dan even niet.
Dat hek moet toch echt open Johan...Verwar alleen niet Oostzijde met kazerne Oost
Omdat deze code hoogstwaarschijnlijk gekoppeld zit aan deze groep.
Ze moeten tenslotte naar de kazerne komen na het overleg en staat het hek vast open...
Diezelfde gedachte had ik dus ook.
Is het misschien een idee om op p2000.scannerforum een lijstje met scenarionummers aan te leggen?
Citaat van: "RS"Is het misschien een idee om op p2000.scannerforum een lijstje met scenarionummers aan te leggen?http://p2000.scannerforum.nl/viewtopic.php?t=210
Even een vraagje weet niet of het hier thuishoort maar de opstelplaatsen van schiphol UGS A UGS B UGS C welke straten zijn dat eigenlijk en vanwaar kan je die opstelplaatsen goed zien Mvg MC_MH
Is er al iets bekent van wie deze zijn in Heemskerk of niet ?012800601280660128086Gezien de alarmering van afgelopen avond lijkt het mij van wel.