0 leden (en 8 gasten) bekijken dit topic.
19:42:18 29-06-10 PRIO 1 9193 8135 ROBIJNDIJK 12 ROOSENDAAL WONINGBRAND (INC: 08) (Classificatie: middel brand)MB1200802BRW Tilburg (AOV - Ambtenaar Orde en Veiligheid) Zouden ze nu de BTO's ook gaan aanpassen aan de clustervorming.
Nou heb ik dat voertuig ook nog nooit gezien, ondanks dat het wel opgeroepen is.
Beste Bernt,Hij gaat ook mee met OMS meldingen, liftinsluitingen en kleine buitenbranden. Daarvoor zal men denk ik toch echt geen burgemeester voor gaan informeren dacht ik zo.
Ik denk nog steeds een lichtkrant o.i.d.
Citaat van: "dannyij"Ik denk nog steeds een lichtkrant o.i.d.Denk dat we dat wel kunnen afschrijven. Omdat tevens de code *****802/807 ook bij andere meldingen voorkomt in zowel Tilburg als Roosendaal. We wachten verder af.
Citaat van: "paassens"Citaat van: "dannyij"Ik denk nog steeds een lichtkrant o.i.d.Denk dat we dat wel kunnen afschrijven. Omdat tevens de code *****802/807 ook bij andere meldingen voorkomt in zowel Tilburg als Roosendaal. We wachten verder af.Dat was toch die (oude)AOV code 1200802 , want bij die buitenbrand waar Roosendaal naar toe moet nu zie ik die code niet