|
1201371
| = 1e TS |
| 1201372 | = 2e TS
|
Ik heb begrepen dat men een proef doet. Via P2000 wordt het adres verzonden en wanneer men instapt hoeft men niets meer in te toetsen, maar staat het adres al in de 'tom tom'.
Logischerwijs zou de capcode dus gekoppeld kunnen zijn aan het voertuig. Dus ipv van '1e TS' wordt het gewoon de TS 7232.
Wanneer men dus een ander voertuig in 'box 1' zet, zou de capcode ook moeten wijzigen, of men moet het systeem omzetten....
Maar vooralsnog is het naar mijn idee voertuiggebonden en lijkt het mij overzichtelijker om het voertuignummer bij de capcode te plaatsen.
Overigens jammer dat er niemand een overzicht bijhoud op het P2000-forum...
Lijkt me inderdaad logisch dat de cap's gekoppeld zijn aan vaste voertuigen, in praktijk lijkt dit echter anders. Alleen bij Breda worden de voertuignummers en cap's consequent toegepast.
In alle andere gevallen lijken de cap's te worden gekoppeld aan wisselende voertuigen en is ook mij niet duidelijk hoe dit nu in zijn werk gaat met de koppeling naar plaatsbepalingsapparatuur.