Ja vroeg ik me ook af. Ik dacht aan OpvangTeam Brandweer of OfficierenTeam Brandweer??
Zouden het geen initialen kunnen zijn?
Groeten, Peter.
't zijn geen initialen lijkt me:
| 0802719 | 14:07:13 04-11-06 Goedenmiddag bij gelegenheid gaarne kontakt ac ivm eventuele inzet otb team - NOG-Hoofd Meldkamer - |
| 0802719 | 14:08:09 04-11-06 Goedenmiddag bij gelegenheid gaarne kontakt ac ivm eventuele inzet otb team - NOG-Hoofd Meldkamer - |
| 0802733 | 18:10:33 29-11-06 OTB gaarne contact ac - |
Terwijl ik dit plak schiet me iets te binnen. Is er in deze regio niet een pilotproject waarbij de brandweer zelf onderzoek doet naar de brandoorzaak, dan zou otb wellicht onderzoeksteam brandweer kunnen zijn.
ff gegoogeld:
"Brandweer Apeldoorn - Continu evalueren repressieve optredens
Het Team Evaluatie en Onderzoek gaat een aanpak ontwikkelen voor het continue evalueren van de kwaliteit van repressieve optredens en de daarmee samenhangende preventieve en preparatieve voorzieningen (nazorg burger,
technisch onderzoek brandoorzaak en brandverloop, operationeel optreden brandweer). Nieuw is dat men zo structureel wil leren van eigen ongevallen en bijna ongevallen.
Er wordt in het experiment samengewerkt met de politieacademie, de afdelingen Bouw- en woningtoezicht, GGD's, Politie, het Nederlands Instituut voor Brandweer en Rampenbestrijding en de Nederlandse Vereniging voor Brandweerzorg en Rampenbestrijding." bron
http://www.andereoverheid.nl/AndereOver ... n+2006.htm .
en dichterbij:
"In 2006 zal gestart worden met de formatie van het TOEV-piket. De TOEV-functionarissen zullen zich bezighouden met de volgende aandachtsvelden:–Directe aandacht voor betrokken burgers via informatieverstrekking over het optreden van de brandweer aansluitend aan het incident; het meten van de tevredenheid van de burger over de operationele inzet; het installeren van een tevredenheidsmonitor waarin alle kritische incidenten worden bewaakt en afwijkingen van de norm leiden tot acties van het management.–Technisch onderzoek naar brandoorzaak, brandverloop en technische hulpverlening om beter zicht te krijgen op de werking van preventieve en preparatieve voorzieningen, regelgeving en gebruikte techniek en tactiek." bron
http://209.85.135.104/search?q=cache:FF ... lr=lang_nl . Misschien is 2733 wel de cap van dit team. Zou goed passen.