0 leden (en 3 gasten) bekijken dit topic.
Ook bij oenema is ambulance 02-150 voorzien van het roepnummer en C2000 apparatuur. Indien deze wagen wordt ingezet wordt hij ook aangesproken/gepiept met dit roepnummer.
0320456
CitaatDe caps van de volgende ambulances staat nog niet in de reeds erkende cap lijsten, het gaat om de volgende ambulances: Ambu 02-119 = Reserverauto Kijlstra Cluster West, Ambu 02-150, de reserve auto voor oenema en 02-140, de reserve wagen van Sneek deze ambu's worden normaliter niet ingezetWat ik bij Oenema Heerenveen zie bij de inzet van een reserve ambulance is dat deze gewoon het nummer blijft houden van de ambulance die even vervangen word. Daar bedoel ik dus mee dat ze rijden in de 02-150 en gewoon gepiept worden en inmelden als bijvoorbeeld de tijdelijk vervangen 02-127. Misschien dat ze dit ook wel bij de andere diensten doen. Heb eerlijk gezegd nooit gehoord dat er onder die reservenummer geallarmeerd en ingemeld word.
De caps van de volgende ambulances staat nog niet in de reeds erkende cap lijsten, het gaat om de volgende ambulances: Ambu 02-119 = Reserverauto Kijlstra Cluster West, Ambu 02-150, de reserve auto voor oenema en 02-140, de reserve wagen van Sneek deze ambu's worden normaliter niet ingezet
Dit gebeurt bij alle diensten op deze manier. Is gewoon een kwestie van even de mobilofoon in de reserveauto schuiven. Het nadeel is wel dat de ambu niet te volgen is via het gigs-systeem (satteliet).
Zoveel weet ik ook weer niet hoor.Ik heb een papier gekrege waar de codes op vermeld worden. Daarbij staat dat voorlopig alleen de codes voor de ambulance zelf en het proefalarm gebruikt zullen worden.Waarom er afgeweken is van de andere codes weet ik niet, er staat dat de huidige codes ontwikkeld zijn door het stafbureau.Mischien is er afgeweken vanwege het feit dat er bij dit plan codes zijn om in 1 x alle ambus van een post te alarmeren en zelfs met 1 code geheel friesland. Tevens zijn er aparte codes per post voor de chauffeurs en aparte codes voor de verpleegkundigen.Verder staat er het volgende stukje in:Per ambulance zijn 2 pagers beschikbaar, voor elk teamlid 1 pager. Medewerkers van de ambulanceposten opde eilanden ontvangen per medewerker een persoonlijke pager, dit geldt ook voor de medewerkers op de vaste wal die naast een eigen taak ook een taak verrichten voor GHOR, KNRM of rode kruis.
0320552 08:40:07 22-07-05 PROEFALARM RAV Friesland"iets" van de post Dokkum?