0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.
0100106
Wat is nu de extra waarde van de infocodes van de gemeenten zoals deze zijn toegevoegd.We hebben ook al de codes klein-middel-groot en grip incident.Of zijn dit wat we in de rest van NL gebruiken als Monitorcode.
Citaat van: HansH op 21 juli 2012, 07:06:28Wat is nu de extra waarde van de infocodes van de gemeenten zoals deze zijn toegevoegd.We hebben ook al de codes klein-middel-groot en grip incident.Of zijn dit wat we in de rest van NL gebruiken als Monitorcode.Waar de capcodes exact voor gebruikt worden weet ik niet, maar ze lopen dus ook mee als een andere post een inzet heeft in de betreffende gemeente, op dat moment zie je die andere codes dus niet (klein incident van die gemeente) :
0100619
Wat mij in ieder geval opvalt is dat ie iedere keer met Rudolf meegaat.
Citaat van: Johan Beck op 25 september 2012, 14:59:11Wat mij in ieder geval opvalt is dat ie iedere keer met Rudolf meegaat.Johan, Ja dat was mij ook opgevallen maar de range van Rudolf zit totaal ergens anders of wordt er ergens een kazerne verbouwd in Amsterdam.Ik kom daar niet zo vaak.
Er komt een nieuwe kazerne in Zuidoost, die gaat gebouwd worden aan de Langbroekdreef. De bouw van deze kazerne duurt echter een paar jaar. Om toch al in de behoefte te voorzien nav de bezuinigingen wordt er eerst een tijdelijke kazerne gebouwd aan de rand van het Bijlmerpark. Deze zal hooguit vijf jaar blijven staan totdat de nieuwe kazerne aan de Langbroekdreef klaar is. Planning is dat de tijdelijke kazerne per 01/11 in gebruik kan worden genomen.Gevolg is dus dat als de tijdelijke kazerne klaar is de kazernes Anton en Rudolf worden samengevoegd tot één kazerne in Zuidoost.Bron: www.zuidoost.amsterdam.nl/@533813/pagina/