Op het P2000 forum en op andere delen van het WWW zie ik :
| 0100100 | Amstelveen - Groep 1 spoed |
| 0100101 | Amstelveen - Groep 1 |
| 0100102 | Amstelveen - Groep 2 spoed |
| 0100103 | Amstelveen - Groep 2 |
Bij het opschonen van mijn filters was duidelijk merkbaar dat met name de blusgroepcodes zonder spoed niet meer gebruikt worden sinds de ingebruikname van GMS. Alleen OvD's en postcommandanten worden soms handmatig nog op de geen spoed code gepiept. Bovenstaande 4 codes worden wel regelmatig gebruikt en dat was voor mij reden om ze even wat meer onder de loep te nemen.
Bij grotere inzetten cq herbezetting worden 101 en/of 103 gepiept. Bij kleinere inzetten waarvoor alleen de 674 of 676 wordt gepiept dan komt altijd 100 of 102 tevoorschijn. Misschien chauffeursgroepen? Ook interessant :
| 0100100 | 14:02:53 03-03-07 Chauffeur en 1 Hwt naar de kazerne. |
Herbezetting gebeurt altijd via 101/103 want dat zouden naar mijn bescheiden mening de complete groepen zijn :
| 0100100 | 08:31:08 21-04-07 WO-1 AUTO TE WATER (Incidentnet: 1) (NB HV: herbezetting) POSTJESKADE 80 ASD [ ] |
Maar nu gaat het om een HV en piept GMS blijkbaar een chauffeursgroep?
| 0100100 | 20:24:57 09-06-07 Naar kazerne ivm ophalen dompelpomp |
| 0100100 | 21:25:07 27-07-07 Piket 1 naar de kazerne |
Is Piket-1 en -2 weer wat anders dan de groepen 1 en 2 ?
Misschien heeft iemand anders zin om dit ook even door LogBrowser te halen zodat ik niet alleen sta in mijn bevindingen/constateringen

Ook opvallend :
| 0100100 | : 66 hits |
| 0100101 | : 72 hits |
| 0100102 | : 24 hits |
| 0100103 | : 68 hits |
101/103 ontlopen elkaar nauwelijks, terwijl 100 beduidend vaker gepiept wordt dan 102...
Groeten, Peter.