Auteur Topic: Entropia Frequenties  (gelezen 831313 keer)

0 leden (en 7 gasten) bekijken dit topic.

paul19622

• Gast
Re: Entropia Frequenties
« Reactie #465 Gepost op: 22 november 2005, 11:49:02 »
Citaat van: "Wopper"
DAAF zit in omg Eindhoven een weekje in Centerparcs en neemt de volgende data kanalen waar:
422.8375 is Den Bosch gok ik ???
423.3250 dat is dan Eindhoven want die staat ook op de dekkingskaart ! En die is nieuw.

Mensen laten we niet al te uitbundig doen zonet weer de Entropia-monteurs gehoord en die hadden het over DE nieuwe kanaal indeling als het "Nederlandse Traxys Net" is opgeheven. Laten we hopen dat dit gaat meevallen anders kunnen we weer van voren af aan gaan beginnen. :?

groetjes,

Leen Ansems

• Gast
« Reactie #466 Gepost op: 22 november 2005, 11:51:03 »
Je moet toch volgend jaar ook een hobby hebben? :):)
mvg,
Leen

paul19622

• Gast
« Reactie #467 Gepost op: 22 november 2005, 11:52:07 »
Citaat van: "Leen Ansems"
Je moet toch volgend jaar ook een hobby hebben? :):)

Haha ja Leen dat is zo heeft Johan ook weer wat te rijden. :)

Leen Ansems

• Gast
« Reactie #468 Gepost op: 22 november 2005, 11:58:26 »
Zo is dat en van het frequentieboek moet er een deel 2 en een deel 3 enz. komen net als bij Harry Potter.... :):)
Leen

Offline Wopper

• Gevorderd Lid
« Reactie #469 Gepost op: 22 november 2005, 11:58:58 »
Citaat van: "Patjevught"
DAAF zit in omg Eindhoven een weekje in Centerparcs en neemt de volgende data kanalen waar:
422.8375 is Den Bosch gok ik ???
423.3250 dat is dan Eindhoven want die staat ook op de dekkingskaart ! En die is nieuw.

422.8375 is inderdaad Den Bosch. Voortaan effe kijken Rob staat allang in de lijst  ;)

Ja dat had ik ook al gedaan maar het ging mij erom OF je van uit Eindhoven DenBosch zou kunnen ontvangen of dat dit een paal is die bv dichter naar de Belgische grens staat. Dus er was wel over nagedacht :)

D.m.v system ID's te bekijken weet je zeker dat je met unieke site's te maken hebt. Frequenties woorden nl dubbel gebruikt.

Offline Wopper

• Gevorderd Lid
« Reactie #470 Gepost op: 22 november 2005, 12:00:29 »
Citaat van: "paul19622"
Mensen laten we niet al te uitbundig doen zonet weer de Entropia-monteurs gehoord en die hadden het over DE nieuwe kanaal indeling als het "Nederlandse Traxys Net" is opgeheven. Laten we hopen dat dit gaat meevallen anders kunnen we weer van voren af aan gaan beginnen. :?

Ik geloof best dat het anders wordt want nu wordt je als Entropia tussen een andere provider gepropt terwijl je als je zelf mag kiezen een veel betere netwerk topologie kan neerzetten. Dus 75% kans dat het weer anders wordt :)

Offline Patjevught

• Gevorderd Lid
« Reactie #471 Gepost op: 22 november 2005, 12:09:53 »
Ja dat had ik ook al gedaan maar het ging mij erom OF je van uit Eindhoven DenBosch zou kunnen ontvangen of dat dit een paal is die bv dichter naar de Belgische grens staat. Dus er was wel over nagedacht :)

D.m.v system ID's te bekijken weet je zeker dat je met unieke site's te maken hebt. Frequenties woorden nl dubbel gebruikt.

Jij kan vanuit Eindhoven Den Bosch ontvangen maar ik niet vanuit Vught Eindhoven  :(  Snif Snif  ;)

Groet

paul19622

• Gast
« Reactie #472 Gepost op: 22 november 2005, 12:14:59 »
Citaat van: "Leen Ansems"
Zo is dat en van het frequentieboek moet er een deel 2 en een deel 3 enz. komen net als bij Harry Potter.... :):)
Leen

Precies dus laten we er maar rekening mee gaan houden. Overigens ik vindt het echter nog steeds erg stil op Entropia ik weet niet of dat overal zo is maar als dit zo blijft vrees ik het ergste...

Gert Jan

• Gast
« Reactie #473 Gepost op: 22 november 2005, 12:26:32 »

Dat is toch een beetje al te makkelijk redeneren :?

Offline Wopper

• Gevorderd Lid
« Reactie #474 Gepost op: 22 november 2005, 12:29:30 »
Lijkt mij niet Daaf zit daar en hoort een onbekende controller...en Eindhoven waar hij zit staat niet op de lijst. Okey hij staat er niet onder maar de kans is toch wel groot. Kijk even in verbinding van deze maand.

Gert Jan

• Gast
« Reactie #475 Gepost op: 22 november 2005, 12:30:12 »
Precies dus laten we er maar rekening mee gaan houden. Overigens ik vindt het echter nog steeds erg stil op Entropia ik weet niet of dat overal zo is maar als dit zo blijft vrees ik het ergste...

Waarschijnlijk hebben alle gebruikers die nu op Traxys zitten contracten tot het einde van het jaar, en dan is het dus echt afgelopen...
Ook waarschijnlijk is is dat ze hun apparatuur al hebben laten programmeren naar Entropia maar pas gaan inloggen als hun contract met Traxys is afgelopen.
Het is namelijk mogelijk zowel Traxys als Entropia in één apparaat te hebben alleen niet tegelijkertijd actief.

Leen Ansems

• Gast
« Reactie #476 Gepost op: 22 november 2005, 12:35:54 »
Paul19622 schreef:

Citaat
Overigens ik vindt het echter nog steeds erg stil op Entropia ik weet niet of dat overal zo is maar als dit zo blijft vrees ik het ergste...

Kan je ook precies vertellen waarom. Twee jaar terug is in mei aan potentiele klanten verteld dat ze vorig jaar deze tijd zover zouden zijn als ze nu zijn. Ze zijn nu een jaar te laat en hebben we al zenders uit Drente, Groningen en Friesland genoteerd? Volgens mij niet. Klanten hebben intussen een beslissing genomen. Daar waren ook niet de kleinste bedrijven bij. De beslissing hebben ze genomen voor de grote vakantie. De keuze is gevallen op GSM/GPRS of iets anders. Entropia komt denk ik nu als de mostert na de maaltijd.
mvg,
Leen

Leen Ansems

• Gast
« Reactie #477 Gepost op: 22 november 2005, 12:39:59 »
Gert Jan Faas Schreef:

Citaat
Het is namelijk mogelijk zowel Traxys als Entropia in één apparaat te hebben alleen niet tegelijkertijd actief.

Als we de lijst van controlekanalen (huntinglist) in de porto/mob hebben scheelt dat een berg zoeken. De contracten kunnen per maand opgezegd worden, dus dat is het probleem niet en eindigen automatisch als de stekker er bij Traxys uit gaat.
mvg.
Leen

Offline Mark Schutte

• Top Lid
« Reactie #478 Gepost op: 22 november 2005, 13:06:44 »
Citaat van: "Gert Jan Faas"

Waarschijnlijk hebben alle gebruikers die nu op Traxys zitten contracten tot het einde van het jaar, en dan is het dus echt afgelopen...
Ook waarschijnlijk is is dat ze hun apparatuur al hebben laten programmeren naar Entropia maar pas gaan inloggen als hun contract met Traxys is afgelopen.

Ik beluister nu al enige tijd de A'damse Traxys kanalen en moet zeggen dat het aardig stil aan 't worden is. Alleen Stadstoezicht en het AMC ziekenhuis zijn te horen. De firma Geldnet heeft waarschijnlijk "echte" telefoons aangeschaft voor zijn medewerkers want de tijd dat zij via Traxys hun komst bij een bepaalde winkel doorbelden is ook verleden tijd; dus weer een Entropia gebruiker minder :(
Entropia wordt hier overigens wel intensief gebruikt door Securitas voor onderling verkeer ...

Gert Jan

• Gast
« Reactie #479 Gepost op: 22 november 2005, 13:10:15 »
Citaat van: "MarkSchutte"
Ik beluister nu al enige tijd de A'damse Traxys kanalen en moet zeggen dat het aardig stil aan 't worden is. Alleen Stadstoezicht en het AMC ziekenhuis zijn te horen. De firma Geldnet heeft waarschijnlijk "echte" telefoons aangeschaft voor zijn medewerkers want de tijd dat zij via Traxys hun komst bij een bepaalde winkel doorbelden is ook verleden tijd; dus weer een Entropia gebruiker minder :(
Entropia wordt hier overigens wel intensief gebruikt door Securitas voor onderling verkeer ...

Securitas is hier ook vaak te horen op Entropia evenals Stadstoezicht die net een week "over" is.
Op Traxys is hier nog steeds Geldnet te horen die doorbellen dat ze er aankomen, als die naar GSM zouden overstappen zou ik dat persoonlijk helemaal niet zo erg vinden gezien de aard van de gesprekken. ;)