0 leden (en 6 gasten) bekijken dit topic.
Maar aan de stem te horen was het een Rotterdamse meid, en zo ver ik weet zit er in Doesburg, Dieren geen toezichthouders, temiste dan zal dat nu nieuw voor me zijn.
mvanlith schreef:Ik heb vandaag mijn winradio met trunking option hier in Almere de hele dag op dit controle kanaal laten staan en slecht 1 maal heeft khij een gesprek gededecteerd op kanaal 306 => 423.825. Deze komt dus niet overeen met een van de verkeerskanalen in Heerlen.Zou je die frequentie eens mee kunnen laten lopen in de scanner? Wellicht wordt het vanavond nog wat drukker als de beveiligingsbedrijven beginnen te werken.
Gisteren zijn bij mij vauit het datakanaal 420.000 en 426.400 gelogd.
Gisteren zijn bij mij vauit het datakanaal 420.000 en 426.400 gelogd.Naar mijn bescheiden mening zijn dit geen Entropia frequenties.
In Den Bosch wordt de 423.3000 niet meer gehoord, wel de 422.8375. Onduidelijk is nog waar het signaal vandaan komt. Het kan dus ook zender Oss of Eindhoven zijn. Maar misschien is Den Bosch wel gewisselt van 423.3000 in 422.8375.
Voorbij Geulle hoorde we de 423.2750 die steeds sterker werd. Echter daar in de Bunder en Geulse bossen rij je nogal erg hoog zodat je al gauw signalen hard binnen krijgt. In Bunde zelf was het signaal ook nog aardig hard waarna het weer afzwakte. Bij Maastricht werd het weer sterker maar in het centrum aldaar was het signaal maar matig door de verzwakking. We zijn er dus helaas niet achter gekomen waar de zender precies staat.
424.6375 Almelo 424.4125 Hengelo ??
Johan: de Traxyssite voor Dordrecht staat nog midden in de stad op het postkantoor. Hierop staat ook een semafoonzender voor ERMES. Of Entropia van de zelfde mast gebruik maakt is me niet bekend.