Auteur Topic: Entropia Frequenties  (gelezen 819670 keer)

0 leden (en 6 gasten) bekijken dit topic.

Online Erik

• Top Lid
Re: Entropia Frequenties
« Reactie #1365 Gepost op: 10 augustus 2007, 16:11:08 »
Citaat
Daar heb je helemaal gelijk in he, tot die conclusie was ik een tijdje geelden ook al eens gekomen. Dus heb ik het maar eens afgewacht en anderen laten antwoorden. Nou dan kwam er dus geen antwoord of een heel verkeerd antwoord. En ja dan kan ik het toch weer niet laten en geef ik zelf maar weer het (juiste) antwoord. Maar misschien moet ik het maar weer eens proberen en dan zien we wel wat er van komt.

Je kan wat selectiever zijn naar diegene die wat vraagt.
Zelf reageer ik amper meer op mensen die alleen maar vragen..........

Gert Jan

• Gast
« Reactie #1366 Gepost op: 10 augustus 2007, 16:43:28 »
Citaat van: "Gert Jan Faas"
Ik heb begrepen dat Remon een nieuw topic gaat aanmaken en het oude gaat sluiten, relevante info gaat mee en verder gaat er strenger gecontroleerd worden op off-topic berichten.
Ik hoop dat vandaag eea gerealiseerd kan worden!

Nou, we blijven helaas nog even dit megatopic houden.
Remon heeft geen zin om alle pagina's door te lezen, ondanks leuke ide ën van gisteravond.
Mocht er geen verandering in komen zal ik hier niet meer posten.

Online Remon

• Top Lid
« Reactie #1367 Gepost op: 10 augustus 2007, 16:49:13 »
Ik opperde alleen het idee, heb nooit een toezegging gedaan.

Zoals ik gisterenavond al duidelijk maakte, is de desinteresse, veroorzaakt door de de grote hoeveelheid pagina's, ook voor mij van toepassing.

Voor iemand die weet wat er de afgelopen jaren in dit topic heeft afgespeeld, en dus alles heeft gevolgd, is het een stuk eenvoudiger (nogsteeds lastig) om een goede startpost te maken voor een tweede deel.

Mocht iemand een startpost willen maken en beginnen in te lezen vanaf pagina 1, dan is dat simpel gezegd een fulltime job. Iets waar je weken of maandenlang mee bezig bent.

Gert Jan, ik vraag toch ook niet aan jou om een onbekend boek van 400 pagina's door te lezen en mij een samenvatting te geven?

Offline paassens

• Gevorderd Lid
« Reactie #1368 Gepost op: 10 augustus 2007, 19:44:31 »
Citaat van: "Johan Beck"
Vandaag ben ik met mede forumlid Gert Jan naar Zeeland geweest.
Onderweg zenders als Breda, Etten Leur en Bergen op Zoom gecontroleerd, helaas heeft dit niks nieuws opgeleverd.

Op de terugweg langs Woensdrecht, want ook daar zou een zender staan.

Het was weer een lange dag maar ik heb wel mooi een bruine kop gekregen en ben een ervaring rijker, een rit in een Hummer Cabrio  ;)

Vandaag zo aan het eind van m'n vakantie ook weer eens een rondje regio gemaakt. Uitgekomen bij het antennepark op het terein van de voormalige steenfabriek hier zag ik opeens een belgisch automobieleke staan firmanaam:  Entropia. Na een gezellig babbeltje over mijn Galaxypager kwamen op hun netwerk uit. Om een lang verhaal niet nog langer te maken, zijn deze heren en vele anderen bezig om de gehele grensstreek aan elkander te schakelen wat betekent dat er wat freq. uitgeschakeld worden en er weer een paar andere bijkomen. Dit zou in een tijdsbestek van enkele maanden moeten gebeuren volgens de monteurs.

Deze avond Contr. Woensdrecht weer on air. Gesprekskanalen nog niet gehoord.
for your ears only

Offline Johan Beck

• Moderator
  • Scheveningen
    • Frequentiedatabase
« Reactie #1369 Gepost op: 10 augustus 2007, 19:53:59 »
Citaat van: "paassens"
Deze avond Contr. Woensdrecht weer on air.

En welke freq was dat?

Offline paassens

• Gevorderd Lid
« Reactie #1370 Gepost op: 10 augustus 2007, 20:35:11 »
422.8375 Mhz. id onbekend.
for your ears only

Offline Johan Beck

• Moderator
  • Scheveningen
    • Frequentiedatabase
« Reactie #1371 Gepost op: 11 augustus 2007, 12:14:16 »
Citaat van: "paassens"
422.8375 Mhz. id onbekend.

Kan jij eens luisteren of je een controller hoort op 423.0625.

Gert Jan

• Gast
« Reactie #1372 Gepost op: 11 augustus 2007, 12:35:29 »
Vanwege de teleurstellende inbreng van collega scannerluisteraars en de luiheid van sommige moderators heb ik besloten mijn inbreng in Entropia frequenties en verder info betreffende Entropia op dit forum te staken.
Vanaf vandaag zal ik mijn input gaan plaatsen op (what's in a name) het frequentieforum

exLid057

• Gast
« Reactie #1373 Gepost op: 11 augustus 2007, 14:41:45 »
Vanwege de teleurstellende inbreng van collega scannerluisteraars en de luiheid van sommige moderators heb ik besloten mijn inbreng in Entropia frequenties en verder info betreffende Entropia op dit forum te staken.
Vanaf vandaag zal ik mijn input gaan plaatsen op (what's in a name) het frequentieforum

Gert-Jan

Jamme, meer zeg ik maar niet :|

Offline Eurojos

• Gevorderd Lid
« Reactie #1374 Gepost op: 11 augustus 2007, 17:47:00 »

Fijn dat je me dat laat weten Gert Jan, mocht ik nog info hebben weet ik waar er mee heen ...
Groeten

Offline paassens

• Gevorderd Lid
« Reactie #1375 Gepost op: 12 augustus 2007, 14:42:46 »
Citaat van: "Johan Beck"
Kan jij eens luisteren of je een controller hoort op 423.0625.

Scanner is overleden :x , ga midden in de week ff checken voor jou.
for your ears only

Offline Jelmer

• Gevorderd Lid
« Reactie #1376 Gepost op: 12 augustus 2007, 17:43:50 »
Wat mij opvalt in de lijst op het frequentieforum, is dat er geen Entropia kanalen in Groningen en Friesland in staan.
Wordt Entropia daar niet gebruikt?

Online wattman

• Gevorderd Lid
« Reactie #1377 Gepost op: 12 augustus 2007, 18:04:23 »
De dekking van het netwerk kun je bekijken op http://www.entropia.eu/netherlands/COVERAGE%20PLAN.aspx

(grote kaart direct via http://www.entropia.eu/netherlands/Nederland.jpg )

Inderdaad, geen dekking ten noorden van ruwweg Zwolle

Offline Mars/M [Niet meer actief]

• Gevorderd Lid
« Reactie #1378 Gepost op: 12 augustus 2007, 21:06:04 »
Citaat

Duidelijk bericht. Maar wat ik niet snap, waarom zal het er op het frequentieforum anders aan toe gaan dan hier? Waarschijnlijk zijn de leden daar straks dezelfde als de leden hier. (en dus net zo lui?)

vr.gr.
Mars

Offline Ron-Zwaag

• Vrijwilliger Veteranen Search Team
  • Top Lid
  • Qua Patet Orbis
« Reactie #1379 Gepost op: 12 augustus 2007, 21:44:29 »
Nou gaat weer allemaal lekker hier