0 leden (en 3 gasten) bekijken dit topic.
het lijkt dat de ts802 van utrecht is vervangen voor de ts922en de ts902 voor de ts912
ja maar in mijn filter staat bij 0708443 ts802 tolsteeg0708473ts902 leidserein ik bedoelde dat die misschien aangepast moeten worden ??Waarom schrijf je de naam van de post erbij? Ze zitten niet met een ketting vast aan 1 post hoor. Gewoon alleen TS-802 en verder niets. Als er echt stront aan de knikker is dan staat hij volgende week misschien aan Baarn of Veenendaal. We hebben het immers over de VRU, de VeiligheidsRegio Utrecht.Groeten, Peter.
Citaat van: "cornevd"ja maar in mijn filter staat bij 0708443 ts802 tolsteeg0708473ts902 leidserein ik bedoelde dat die misschien aangepast moeten worden ??Waarom schrijf je de naam van de post erbij? Ze zitten niet met een ketting vast aan 1 post hoor. Gewoon alleen TS-802 en verder niets. Als er echt stront aan de knikker is dan staat hij volgende week misschien aan Baarn of Veenendaal. We hebben het immers over de VRU, de VeiligheidsRegio Utrecht.Groeten, Peter.Ze zitten niet vast aan een post maar er staat bijv wel op het Zonnescherm Tolsteeg net zoals in Amsterdam staat Hendrik
Ze zitten niet vast aan een post maar er staat bijv wel op het Zonnescherm Tolsteeg net zoals in Amsterdam staat Hendrik
nou hunter moet ik dan overal ts invoeren met een nummer bv ts802 maar dan blijft mijn vraag het zelfde
kan dus beter gewoon BEMANNING TS invoeren
ok is dan de 0708442 de bvd tolsteeg ipv kazernealarm ?
dan weet ik het ook niet maar bij mij staat bij 0708444 pm db tolsteeg en het lijkt me dat de bvd bij elke inzet word opgeroepen