Auteur Topic: expertv2 nieuwe moderne site van p2kflex.nl  (gelezen 1023 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Pino112

• Nieuw Lid
  • *
Re: expertv2 nieuwe moderne site van p2kflex.nl
« Reactie #15 Gepost op: Vandaag om 11:59:14 »
- Als ik overschakel naar de Monitor, dan een regio aanklik, naar beneden scroll en vervolgens een andere regio aanklik blijft de scrollpositie waar je was ipv dat ie weer bovenaan staat.
- Op mobiel zou ik bij de Monitor ook graag de regiokeuze onderaan willen kunnen zien.
- Op schermen tussen 768px en 1100px breed is de layout van de Monitor nog behoorlijk scheef ('Expert' gaat wel goed)

Offline flopper

• Top Lid
« Reactie #16 Gepost op: Vandaag om 12:08:42 »
Doe je dit allemaal vanaf je mobiel, alle handelingen of een mix van desktop en mobiel?

1. kijk ik naar als je bovenstaand bevestigd
2. waarom gebruik je op mobiel niet de expert view, de monitor is eigenlijk een desktop look? Wat weerhoud je van het gebruik van de mobiele weergave?
3. heb je een screenshot voor deze bug report, dat verschilt per device?

Offline Pino112

• Nieuw Lid
  • *
« Reactie #17 Gepost op: Vandaag om 19:40:02 »
Doe je dit allemaal vanaf je mobiel, alle handelingen of een mix van desktop en mobiel?

2. waarom gebruik je op mobiel niet de expert view, de monitor is eigenlijk een desktop look? Wat weerhoud je van het gebruik van de mobiele weergave?

1. Was op desktop, Edge.
2. Voor als ik snel even naar alle meldingen van een andere regio wil bijv, zonder dat helemaal via de Settings te moeten doen.
3. Dit is op iPad overdwars, gaat goed

En rechtop:

Op desktop is dit ook zo als je je venster verkleint.

Offline flopper

• Top Lid
« Reactie #18 Gepost op: Vandaag om 19:46:04 »

1. Was op desktop, Edge.
2. Voor als ik snel even naar alle meldingen van een andere regio wil bijv, zonder dat helemaal via de Settings te moeten doen.

En rechtop:

1. is denk ik opgelost.
2. je zou dan een voorkeuze menu willen waarmee je op de expert site ook snel kunt schakelen?
3. wil je eens de cookies verwijderen op mijn iPad 11 inch gaat het namelijk zowel liggend als staand goed met monitor/expert.

Offline Pino112

• Nieuw Lid
  • *
« Reactie #19 Gepost op: Vandaag om 21:19:11 »

1. Was op desktop, Edge.

En rechtop:

1. is denk ik opgelost.
2. je zou dan een voorkeuze menu willen waarmee je op de expert site ook snel kunt schakelen?
3. wil je eens de cookies verwijderen op mijn iPad 11 inch gaat het namelijk zowel liggend als staand goed met monitor/expert.

Op een iPhone 16 Pro liggend gebeurt er hetzelfde, op desktop met de developer tools waar je de resolutie kan aanpassen idem.

Offline flopper

• Top Lid
« Reactie #20 Gepost op: Vandaag om 21:43:53 »
Op een iPhone 16 Pro liggend gebeurt er hetzelfde, op desktop met de developer tools waar je de resolutie kan aanpassen idem.

Ook op de iPhone gaat het goed hier, met monitor en expert. Weet je zeker dat je geen oude cache hebt wil je deze toch eens clearen?

Zal morgen even kijken met dev tools, heb hier veel tijd aan besteed tijdens de bouw. En getest met eigen devices. Jammer dat ik het niet kan reproduceren hier. Ik gebruik safari als browser en jij?