Auteur Topic: Diamond P810 Externe luidspreker  (gelezen 561 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline gjbzmr

• Gevorderd Lid
Re: Diamond P810 Externe luidspreker
« Reactie #15 Gepost op: 4 september 2026, 21:08:58 »
(wel de juiste aansluiting gebruiken, hij heeft er 2, 1 voor opnemen, 1 voor externe luidspreker).

Voor die Rec-out aansluiting heb ik wel een leuke andere toepassing bedacht i.c.m. een externe speaker.

Je zou daar een externe speaker op kunnen aansluiten om kanalen die je 24/7 zou wil monitoren altijd te horen. In de scanner/met de software ARC260 die kanalen aanvinken.

's nachts volume van de scanner op 0, wat op de rec-out aansluiting geen invloed heeft. Dan hoor je alsnog die kanalen die je wel wil horen, ook al is het nacht/is er bezoek/of wat dan ook.
UBC125XLT met RH-F10 - Uniden UBCD260DN en AOR AR-DV1 (incl. TETRA-trunking update) met op het dak een Diamond X50n (19m Aircell-7) - Midland C710  met SRH-803s - RH-795 - Icom IC-A3E met FA-BO1AR -  Tyt MD-390 - Tyt MD-380 - 2x Motorola MTP850 - 3x Informer pro P2000 pagers

Offline Nick1964

• Geregistreerd zend en luisteramateur bij de VRZA, W.A.C, Dutch CB Group en de Papa Whiskey Club.
  • Top Lid
  • Radioactief sinds 1974 ;)
« Reactie #16 Gepost op: Gisteren om 15:59:02 »
Ik gebruik de BHI NES10-2MK4 DSP noice cancelling speaker.
Door middel van een kleine audioswitch kan ik alle apparatuur voorzien van DSP.
Goedkoop is ie niet,maar elke cent waard.
https://www.deltron.nl/en/products/bhi-nes10-2mk4-dsp

Misschien heeft semafoonwinkel hem ook.
Scanners: 2X AOR AR-DV1, AOR 5000A
Antennes: 1X Moonraker Discone, Diamond VX30, 2X Diamond X-50N
Versterkers: JIM 75 en 100,Moonraker MPR-2000. Noolec LaNA.
PoC: Anysecu N61 Pro,Estalky E610, Inrico S-200.

Met mijn dyslexie heb ik soms wat hulp nodig

Offline Shorty

• Gevorderd Lid
« Reactie #17 Gepost op: Gisteren om 16:29:45 »
Hallo Semafoonwinkel. Je hebt soms leuke aanbiedingen. Ik heb een vraag, ben jij sponsor van dit forum of heb je er een zakelijke relatie mee? Ik krijg soms die indruk vandaar, beetje vreemd gevoel; amateur en commercie mengen. No offense..

Goed weekend.

Vr grt en 73
Shorty
AR5000 | AR8600 MK2 | BC346XLT l 40m lwire l Diamond D777 | Celwave CX3 VHF Maritime | Logper | S-W France

Offline www.SemafoonWinkel.nl

• Top Lid
    • http://www.SemafoonWinkel.nl
« Reactie #18 Gepost op: Gisteren om 19:44:06 »
Ik ben gewoon enthousiast hobbyist en ondernemer sinds ruim 25 jaar. Wat ik erg leuk vind.
Ik probeer zoveel mogelijk mensen te helpen, krijg ook veel email, PB's etc.
Er zijn veel mensen lid geworden van dit relatief onbekende forum doordat wij ze doorverwezen.
En i.d.d. ga ik soms een stapje te ver in mijn enthousiasme, maar is positief bedoeld, en ik probeer er ook de rem op te zetten.
Wel hebben we regelmatig aktie's, waarbij forum leden een nette korting krijgen op nieuwe producten welke hier ter sprake komen.
Zoals met de 125/160/260/DV3.

Zakelijk gezien is het totaal niet interessant om tijd in dit forum te stoppen. Kost meer tijd dan dat het oplevert.
Daarom ben ik wrs. ook het enige aktieve telecom bedrijf hier.
Alle andere bedrijven zijn afgehaakt, of lezen alleen.
Wat dat betreft kan ik er beter me stoppen op dit forum, doe ik wellicht ook eind dit jaar.
Anderzijds is telecom is ook mijn hobby, ben nu bezig met RTL SDR, P2000 LED-Krant, TTS, Raspberry, ESP32 etc. waarvoor ik hier info vandaan haal.
Mogelijk levert dat weer een nieuw product op. De eerste is al geplaatst als onderdeel van een pilot project.

Nu weer back on topic.

Offline Shorty

• Gevorderd Lid
« Reactie #19 Gepost op: Gisteren om 21:19:14 »
Bedankt voor je reactie.

Vr grt

Shorty
AR5000 | AR8600 MK2 | BC346XLT l 40m lwire l Diamond D777 | Celwave CX3 VHF Maritime | Logper | S-W France