Auteur Topic: Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix Zandvoort  (gelezen 1028 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline jimh

• Beginnend Lid
  • **
Re: Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix Zandvoort
« Reactie #30 Gepost op: Gisteren om 13:21:35 »
Iemand stuurt mij een aanvulling voor de database en die meldt daarbij; 421.888 Tetra Netwerk tbv F1.
Dat zal vast een iets andere frequentie moeten zijn.

Hebben ze je nog andere details gestuurd? 421,8875 zou Riedel CH 875 zijn.

Offline Johan Beck

• Moderator
  • Scheveningen
    • Frequentiedatabase
« Reactie #31 Gepost op: Gisteren om 13:22:21 »
Nee dit was het enige.

Offline centrum

• Gevorderd Lid
« Reactie #32 Gepost op: Gisteren om 14:15:45 »
421.8875 als onderdeel van Riedel F1 lijkt mij vreemd. Ik luister nu alle gesprekken terug die ik gisteren de hele dag heb opgenomen. De 421.8875 vormt een setje met 422.1375. Alles is Nederlandstalig met maar 1 gespreksgroep (10971). En wat heeft de FIA met een gevallen persoon in het stationsgebouw te maken? Op het F1 net zijn andere gespreksgroep nummers, vrijwel alles engelstalig en is in de hele dag deze frequentie niet één keer voor gekomen voor een gesprek. Ik denk dat dit een apart net voor beveiliging is, los van F1 Riedel.
Uniden 3500 en 3600; Aor DV10; Kathrein en Sirio VHF en UHF antennes; CCW en Stridsberg Multicoupler; RTL-SDR V3/V4.

Offline Alwin

• Top Lid
    • aw foto
Ontvangers: 2 x Whistler TRX-2 / Whistler TRX-1  /AOR AR-DV10 /Uniden BC BCD260DN /Uniden BC BCD160DN- Uniden BC 780XLT-Kenwood TK7302 VHF / Kenwood TK 8180 UHF - Hytera-MD785 /

Offline Hunter

• Beheerder
  • PE1RFR
« Reactie #34 Gepost op: Gisteren om 15:22:11 »
Hier staat wat leuke info over het Riedel TETRA netwerk :

https://www.hamnieuws.com/formule-1-frequenties

We weten in ieder geval dat de website-eigenaar weet hoe je moet kopiëren en plakken. Maar helaas niet hoe je bronvermelding moet toevoegen.

Ik heb ooit een site gezien met daarop deze gegevens. Na opnieuw Googelen kwam ik deze (weer, dacht ik) tegen.
Komt dit van jouw site af, wat is jouw website?

Offline jimh

• Beginnend Lid
  • **
« Reactie #35 Gepost op: Gisteren om 19:06:52 »
De bron van de gegevens is uiteraard de RR Wiki, zoals ik oorspronkelijk al had gemeld. Ik verzorg het merendeel van die updates.