Auteur Topic: Gebruikers AOR8200 / 8600 Scanners  (gelezen 19 keer)

gjbzmr (en 1 gast) bekijken dit topic.

Online 7243

• Gevorderd Lid
Gebruikers AOR8200 / 8600 Scanners
« Gepost op: Vandaag om 18:13:20 »
Goedemiddag,

Ik gebruik al jaren AOR8200's , inmiddels gebruik ik een 8200D dat is een gepimpte versie van de mk3 met o.a. ingebouwde recording en usb aansluiting.

Daarnaast gebruik ik de 125xlt in combinatie met proscan, daar ben ik erg blij mee door de remote webserver functie.

Hierdoor kwam ik op het idee om iets vergelijkbaars te maken voor de 8200 aangezien alle remote commando's daarvan bekend zijn en ik ben inmiddels best een eind.
Ik ben nu op zoek naar gebruikers van de 8200 die hier ook wel iets in zien en die mij willen helpen het programma te testen en uit te breiden of aan te passen waar nodig.
Waarschijnlijk is het ook bruikbaar voor de 8600, hier ga ik het uiteindelijk ook op testen en uitwerken

Uiteraard krijg je een lifetime versie van het uiteindelijke resultaat.

Je kunt eigenlijk alle functies van de scanner bedienen en ziet op het scherm wat je ook op het lcd van de scanner, er zitten tal van extra opties en en dus een remote server zodat je vanaf afstand kunt werken en een remote scanner beschikbaar kunt stellen.

Mocht er iemand geïnteresseerd zijn en mij willen helpen hoor ik dat graag dan stuur ik je de huidige versie.
Let op het gaat er wel echt om dat je een 8200 of 8600 bezit, mocht je gewoon nieuwsgierig zijn om de software eens te bekijken moet je even wachten ;-)