Als er geen Binnenstad protocol is, dan kan de ANW blusgroep opgeroepen worden.
Ik zag dat Hulst ook is overgegaan naar Precom pagers (mijn collega heeft in ieder geval van de VRZ een Precom gekregen).
Wellicht ziet de MK dus dat de opkomstwillendheid zo groot is dat de 2e TS ook via de ANW blusgroep er uit kan (maar dit is speculeren van mijn kant).
Maar heb even geduld, mijn collega gaat voor mij e.e.a. aan capcodes en groepen van Hulst uitzoeken.
Is hier al meer over bekend? Ik zit namelijk een beetje te puzzelen met deze codes en kom er niet echt uit. Zeeland lijkt al enige tijd te werken met voertuig gebonden capcodes. Dus "Blusgroep" is niet meer als zodanig van toepassing, dat is een heel ruim begrip. Waar Blusgroep staat kan feitelijk "Bemanning TS" komen te staan, wat weer in verschillende groepen ingedeeld kan worden. Indien een post meerdere voertuigen heeft is er ook altijd een capcode voor Bemanning HW, HV, etc. Daarnaast kan er per voertuig een opdeling zijn tussen ANW en DAG. Maar bij Goes ook weer Dagdienst. Dat geeft een hele rare situatie. ANW is vrij transparant, Dagdienst opzich ook, maar er is een hele korte tijd voordat de dagdienst in dienst komt en uit dienst gaat dat de DAG code gepiept wordt (volgens mij tussen 7-8 en 17-18). Datzelfde zie ik bij Hulst gebeuren maar ik kan 1,2,3 niets vinden over een Dagdienst :
| 1300565 | Hulst Bemanning TS ANW Groep-1 |
| 1300566 | Hulst Bemanning TS ANW Groep-2 |
| 1300568 | Hulst Bemanning TS DAG (7:00-8:00 / 17:00-18:00) |
| 1300574 | Hulst Bemanning TS Dagdienst (8:00-17:00) |
Wie het weet, mag het zeggen