Auteur Topic: Gezocht software voor de AOR 5000  (gelezen 16 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Nick1964

• Geregistreerd zend en luisteramateur bij de VRZA, W.A.C, Dutch CB Group en de Papa Whiskey Club.
  • Top Lid
  • Radioactief sinds 1974 ;)
Gezocht software voor de AOR 5000
« Gepost op: Vandaag om 21:57:51 »
Ik heb het "dingetje" op de kop kunnen tikken maar ik loop tegen wat dingen aan.
Ik zoek een simpel programma alleen voor het programmeren van de geheugen kanalen en de Alpha Tags.
Geen programma dat allemaal fancy displays laat zien tot complete bediening via de pc, gewoon eenmalig inkloppen.
Natuurlijk liep ik tegen de butel ARC5000 aan, maar die runt niet op 64 bits, is discontinued op de Butel site,en voor wat ik wil veel te uitgebreid,en ik heb al een klein vermogen uitgegeven aan diverse butel software, nu kan ik wat knoeien met compabiliteitsmode, en bij scanmaster heb ik e.e.a. nagevraagd maar daar komt ook weinig antwoord. ( behalve dat ze er ongeveer 100 euro voor rekenden )
Via Google kwam ik op een of andere Russische site maar die was deels geblokkeerd.
(voor een alternatief programma)
Ik heb nog de programmeerkabel van de 8600 MK2 en hoop daarmee verder te komen.
Ik heb ook in mijn catacomben nog wel een oude windows 7 pc liggen.
Er moeten toch ergens doe het zelvers zijn die ooit zoiets hebben geprogrammeerd die niet de hoofdprijs rekenen voor een eenmalige programmeeractie ?

Mijn Uniden UBD260DN komt binnenkort in de verkoop als ik de 5000 aan de praat krijg, ik moet nog even een redelijke prijs bedenken.
Ik wil de 5000 via de 10.7 uitgang koppelen aan de AR DV-1 die dan het decodeerwerk voor me kan doen, en dan wordt het tijd voor opruiming.
Scanners: 2X AOR AR-DV1, 1X SDS200E 1X UBCD260N
Antennes: 1X Moonraker Discone, Diamond VX30, 2X Diamond X-50N
Versterkers: JIM 75 en 100,Moonraker MPR-2000. Noolec LaNA.
PoC: Anysecu N61 Pro,Estalky E610, Inrico S-200.

Met mijn dyslexie heb ik soms wat hulp nodig