0 leden (en 10 gasten) bekijken dit topic.
Citaat van: "blommie"Ik heb deze capcode staan voor de chauffeurs van Joure. Meende ooit eens gezien te hebben dat deze cap ging voor een WTS-alarmering?? En men hoeft natuurlijk geen aparte capcode te gebruiken voor het aansturen van een lichtkrant. Hier wordt ook een lichtkrant gebruikt die gewoon de caps bevat van de blusgroepen.Dat klopt ook wel, maar misschien is het dan een soort monitorcode ofzo, hij gaat in elk geval altijd mee en dan kan het onmogelijk een chauffeurscode zijn :Groeten, Peter.
Ik heb deze capcode staan voor de chauffeurs van Joure. Meende ooit eens gezien te hebben dat deze cap ging voor een WTS-alarmering?? En men hoeft natuurlijk geen aparte capcode te gebruiken voor het aansturen van een lichtkrant. Hier wordt ook een lichtkrant gebruikt die gewoon de caps bevat van de blusgroepen.
Hoezo kan het onmogelijk een chauffeurscode zijn (zonder er een publieke discussie van te maken)??
0303661
Deze kan ik nog vinden in mn logs en door de inzet van de HA Joure koppel ik de cap aan de chauffeurs
Citaat van: "blommie"Deze kan ik nog vinden in mn logs en door de inzet van de HA Joure koppel ik de cap aan de chauffeursDie code is 100x gepiept wanneer alleen de TS eruit moest, maar omdat jij nu 1x een alarm voor het haakarmvoertuig ziet is het automatisch een capcode voor de chauffeurs? Dat kan ik even niet volgen, maar ik zal de laatste zijn die jou op andere gedachte zal proberen te brengen Groeten, Peter.
In de komende periode zal er in de veiligheidsregio Fryslan een simulatie oefening plaatsvinden. Er wordt opgeschaald naar grip 4, dus zullen er wellicht weer de nodige (nieuwe) capcodes voorbijkomen.
Citaat van: "jopie"In de komende periode zal er in de veiligheidsregio Fryslan een simulatie oefening plaatsvinden. Er wordt opgeschaald naar grip 4, dus zullen er wellicht weer de nodige (nieuwe) capcodes voorbijkomen.Wat moet ik verstaan onder een simulatieoefening? Is dat om GMS grondig te testen of is het een ADR, net als wat Groningen onlangs ook heeft uitgevoerd?(ADR = Algemene Doorlichting Rampenbestrijding)Groeten, Peter.
Inderdaad Peter, betreft hier fase 2 van ADR. Een week of vier geleden heeft groningen dezelfde test gehad.
0320990
0303175
0302607 10:58:36 30-12-06 BIJ GELEGENHEID EVEN BELLEN MET JE COLLEGA'S
Code: [Selecteer]0302607
0302607