0 leden (en 3 gasten) bekijken dit topic.
Weer een aantal alarmeringen geweest, van heerenveen en voor brandweer gorredijk in langezwaag. En dus niet brandweer langezwaag zoals pd5hw vermeld.
analogecodes 19372 19373 19089 19090
Citaat van: "edwinlwd"Weer een aantal alarmeringen geweest, van heerenveen en voor brandweer gorredijk in langezwaag. En dus niet brandweer langezwaag zoals pd5hw vermeld.Klopt Edwin. ik selecteer op afkortingen zolang de echte capcode's nog niet bekend zijn.
Citaat van: "pd5hw"Citaat van: "edwinlwd"Weer een aantal alarmeringen geweest, van heerenveen en voor brandweer gorredijk in langezwaag. En dus niet brandweer langezwaag zoals pd5hw vermeld.Klopt Edwin. ik selecteer op afkortingen zolang de echte capcode's nog niet bekend zijn.Hoe kan het dan dat ie een melding voor Oosterwolde met afkorting OOST als buitenpost ziet :roll:
Citaat van: "112owolde"Citaat van: "pd5hw"Citaat van: "edwinlwd"Weer een aantal alarmeringen geweest, van heerenveen en voor brandweer gorredijk in langezwaag. En dus niet brandweer langezwaag zoals pd5hw vermeld.Klopt Edwin. ik selecteer op afkortingen zolang de echte capcode's nog niet bekend zijn.Hoe kan het dan dat ie een melding voor Oosterwolde met afkorting OOST als buitenpost ziet :roll:Klopt, ik selecteer op wildcarts. In de tekst stond buitenbrand en daarheeft PDW BUIT tussen uit gevist.Ik zal dat voorlopig even niet doen, wordt te verwarrend.
Citaatanalogecodes 19372 19373 19089 19090Nu de bijbehorende capcodes nog
Ik doe mijn best (zie pagina 2 dit draadje), maar dat valt niet vanuit het Rotterdamse....