Auteur Topic: Foutmelding AR-DV1 met laatste firmware  (gelezen 415 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Online Faramir

• Gevorderd Lid
Foutmelding AR-DV1 met laatste firmware
« Gepost op: 14 juli 2026, 09:19:46 »
Wat me zojuist opviel bij de laatste firmware (2504A) op de DV1, is dat er een foutmelding verschijnt als ik op wil nemen.
Er verschijnt 'NO Res. Mainboard!' op de display en er wordt dus niets opgenomen.
Terug gestapt naar de 2412A lukt het opnemen weer wel. Heeft iemand anders dit ook gezien?

Offline GerP

• Gevorderd Lid
Re: Foutmelding AR-DV1 met laatste firmware
« Reactie #1 Gepost op: 14 juli 2026, 09:22:35 »
Heb je de juist Firmware voor het juiste serie nummer gekozen?

Citaat van AOR: There are two different files to accommodate two different PCB board versions (features & performance are the same).

For receivers with serial numbers 09523001 and higher, use the firmware with the extension .DV2
For receivers with serial numbers below 09523001, use the firmware with the extension .DV1
For USA customers with serial numbers starting with 09560xxx kindly ask to info@aorusa.com which firmware extension you should use.

Online Faramir

• Gevorderd Lid
« Reactie #2 Gepost op: 14 juli 2026, 09:27:07 »
Ja hoor, ik heb de goede file. Voor de rest werkt de DV1 prima, merkte het op toen een opname wilde maken om te kijken of LogExtract iets uit de file kan lezen.
Nu terug naar de vorige versie en alles werkt weer zoals het hoort. Voorlopig toch maar op de 2412A blijven.

Offline GerP

• Gevorderd Lid
« Reactie #3 Gepost op: 14 juli 2026, 09:31:43 »
Had eigenlijk ook niet anders verwacht  :-\

Ik neem niet zo vaak op, Maar zojuist even getest zonder problemen.
Het is idd. vreemd wat je ervaart.