Het Scannerforum
Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
1 uur
1 dag
1 week
1 maand
blijvend
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Index
Help
Inloggen
Registreren
Frequenties
Het Scannerforum
»
Informatie / Mededelingen
»
Opmerkingen / Suggesties
»
Brandmeldingen
« vorige
volgende »
Print
Pagina's: [
1
]
Omlaag
Auteur
Topic: Brandmeldingen (gelezen 119 keer)
0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.
Nardes1965
Gevorderd Lid
Berichten: 309
Brandmeldingen
«
Gepost op:
Vandaag
om 14:11:29 »
Sinds ik een nieuwe PC heb, zie ik steeds alle brandmeldingen op het beginscherm van het forum.
Voorheen had ik dat niet.
Ik zie nergens een optie om dit uit te schakelen?
Weet iemand hoe dat moet?
Bedankt!
Gelogd
Remon
Top Lid
Berichten: 2341
Re: Brandmeldingen
«
Reactie #1 Gepost op:
Vandaag
om 15:59:35 »
Profiel > Profiel wijzigen > Genegeerde boards > Incidenten aanvinken.
Gelogd
Nardes1965
Gevorderd Lid
Berichten: 309
Re: Brandmeldingen
«
Reactie #2 Gepost op:
Vandaag
om 22:43:35 »
Bedankt Remon!
Gelogd
Print
Pagina's: [
1
]
Omhoog
« vorige
volgende »
Het Scannerforum
»
Informatie / Mededelingen
»
Opmerkingen / Suggesties
»
Brandmeldingen