Auteur Topic: Brandmeldingen  (gelezen 119 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Online Nardes1965

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 309
Brandmeldingen
« Gepost op: Vandaag om 14:11:29 »
Sinds ik een nieuwe PC heb, zie ik steeds alle brandmeldingen op het beginscherm van het forum.
Voorheen had ik dat niet.

Ik zie nergens een optie om dit uit te schakelen?
Weet iemand hoe dat moet?

Bedankt!


Offline Remon

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2341
Re: Brandmeldingen
« Reactie #1 Gepost op: Vandaag om 15:59:35 »
Profiel > Profiel wijzigen > Genegeerde boards > Incidenten aanvinken.

Online Nardes1965

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 309
Re: Brandmeldingen
« Reactie #2 Gepost op: Vandaag om 22:43:35 »
Bedankt Remon!  :)