Het Scannerforum
Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
1 uur
1 dag
1 week
1 maand
blijvend
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Index
Help
Inloggen
Registreren
Frequenties
Het Scannerforum
»
Scannersoftware
»
Pocsag
»
nog een keertje, Pro Rail
« vorige
volgende »
Print
Pagina's: [
1
]
Omlaag
Auteur
Topic: nog een keertje, Pro Rail (gelezen 181 keer)
0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.
komeet
Gevorderd Lid
Berichten: 249
nog een keertje, Pro Rail
«
Gepost op:
Vandaag
om 12:38:17 »
Weet iemand of er iets is veranderd in de ric codes van de OVD's van Pro Rail, ik krijg al enige tijd berichten van andere regio's op ric's die niet van deze regio zijn, weet iemand hier meer over?
Gelogd
GerP
Gevorderd Lid
Berichten: 337
Re: nog een keertje, Pro Rail
«
Reactie #1 Gepost op:
Vandaag
om 12:46:16 »
Misschien vakantie tijd,
En is gevraagd aan de OvD's waar te nemen voor de overige regio's?
Mvg. Ger
Gelogd
www.SemafoonWinkel.nl
Top Lid
Berichten: 3896
Re: nog een keertje, Pro Rail
«
Reactie #2 Gepost op:
Vandaag
om 16:32:40 »
Prorail heeft momenteel >160 codes.
Ze alarmeren persoons gebonden, per incident.
Dus maar net wie er dienst heeft.
Daarnaast zijn er ook personele verschuivingen en veranderingen.
Gelogd
http://www.SemafoonWinkel.nl
Print
Pagina's: [
1
]
Omhoog
« vorige
volgende »
Het Scannerforum
»
Scannersoftware
»
Pocsag
»
nog een keertje, Pro Rail