Beste lezers,
Ik besloten mijn scanner weer te gebruiken, en ik luister momenteel erg veel op de marifoon en vliegtuigen.
Ik zou het leuk vinden mensen te ontmoeten en of dergelijke mag ook een pb berichtje te sturen als je dat wilt.
Naast marifoon kanaal 16 en andere marifoon kanalen luister ik vaak ook in België, discussie wel of niet het blijft een hobby.
Ik hoop een positieve sfeer onder elkaar te vinden .