Auteur Topic: Kleurenschema’s en informatie voor SDS1/2/00(E) colorschemes  (gelezen 218 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Noway

• Top Lid
Kleurenschema’s en informatie voor SDS1/2/00(E) colorschemes
« Gepost op: 15 januari 2026, 17:03:06 »
Ben de 200e aan het “kleuren vormgeven” en had eerst in de manual gekeken hoe en wat je met de display (2 modes) kunt doen en uiteraard ook in Sentinel gekeken. Ik werd op een idee gebracht door Johan, die hier vorig jaar ook al wat blauwe schermen liet zien. Bart heeft in een topic aangegeven hoe je een foto kunt plaatsen in het startup scherm. Ben daarna op het internet gaan kijken naar wat voorbeelden en filmpjes en hieronder een kleine opsomming:
1. http://forums.radioreference.com/threads/uniden-sds100-sds200-color-schemes.383516/
2.
3.

Heel mooi allemaal, maar ik ben niet alleen geďnteresseerd in welke kleuren maar ook welke informatie je wilt hebben. Ik ben steeds een beetje kijken naar de app van de SDS150 en die is heel erg druk. Ik kan nergens lezen dat je dit ook kunt instellen.

Ik ben erg benieuwd welke informatie jullie in beeld willen hebben. Hoop dat ik zo een paar ideeën op kan doen.

Offline Wassenaar

• Gevorderd Lid
Re: Kleurenschema’s en informatie voor SDS1/2/00(E) colorschemes
« Reactie #1 Gepost op: 15 januari 2026, 18:16:23 »
Als je hem in, display options, customize, set scan display mode en dan in simple mode, is het scherm iets rustiger.

Wsn.

Offline Noway

• Top Lid
Re: Kleurenschema’s en informatie voor SDS1/2/00(E) colorschemes
« Reactie #2 Gepost op: 15 januari 2026, 20:01:19 »
Dank je, Wassenaar. Was benieuwd welke informatie jullie kiezen in de velden. Vind het een erg leuke functionaliteit.