Auteur Topic: afkortingen linker boven hoek Informer Pro 2.0  (gelezen 238 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Eric_Jan

• Beginnend Lid
  • **
afkortingen linker boven hoek Informer Pro 2.0
« Gepost op: Gisteren om 15:48:41 »
Ik zie dan dus eerst daar het bericht nummer, maar dan dus A1, A2, B2, een 5 cijfer code en een rit nummer 4 cijfers,
wat houd dit dan in ?
Begrijp ik het goed, dat de cap code het nummer is van de de dienst, en dus niet specifiek de locatie/plaatsnaam ?

Offline Jos Budel

• Gevorderd Lid
  • 'Non, Je Ne Regrette Rien' UBC 9000 XLT
Re: afkortingen linker boven hoek Informer Pro 2.0
« Reactie #1 Gepost op: Gisteren om 16:27:35 »
A1: Spoedvervoer met zwaailicht en sirene.
Bij A1-vervoer is er sprake van een levensbedreigende situatie. Levensbedreigende situaties zijn bijvoorbeeld een groot ongeval, ernstige verwondingen, een hartstilstand of een hersenbloeding.

A2: Spoedvervoer zonder zwaailicht en sirene.
Bij A2-vervoer is er niet direct sprake van een levensbedreigende situatie. Maar er is wel een kans dat letsel of ziekte erger worden. Voorbeelden hiervan zijn een gebroken arm en een patiënt met buikklachten. Ook kleine verwondingen of langer bestaande ziekteklachten kunnen leiden tot een ambulancerit met urgentie A2.

B: Besteld ambulancevervoer.
Soms moet een patiënt op een bepaalde tijd in een ander ziekenhuis zijn. Dan moeten we de patiënt ophalen en naar een ander ziekenhuis brengen. We spreken ook over besteld ambulancevervoer als we een patiënt met de ambulance naar huis brengen. De dokter of arts bepaalt of vervoer met een ambulance nodig is. Je kunt dit niet zelf aanvragen.

Offline Eric_Jan

• Beginnend Lid
  • **
« Reactie #2 Gepost op: Gisteren om 17:08:25 »
Hartelijk dank ! dat scheelt alweer !

Offline paassens

• Gevorderd Lid
« Reactie #3 Gepost op: Gisteren om 18:04:07 »
En dan hebben we sinds 2024 nog A0 in de classificatie.

De vijfcijferige code die jij bedoeld is het voertuignummer.

Ritnummer is voor de boekhouding zeg maar.

Een capcode is idd voertuig, groep of persoonsgebonden.
for your ears only

Offline Hunter

• Beheerder
  • PE1RFR
« Reactie #4 Gepost op: Gisteren om 21:06:32 »
Kijk ook eens op https://monitor.p2kflex.nl

Bepaalde delen van meldingen hebben een mouse-over, als je daar overheen gaat (of aantikt) dan krijg je een tooltip te zien met extra informatie.

Een capcode is een piepercode, net als een telefoonnummer. Ofwel een adressering van een pager/semafoon en dus niet locatiegebonden.

Offline Eric_Jan

• Beginnend Lid
  • **
« Reactie #5 Gepost op: Vandaag om 00:19:29 »
Iedereen bedankt voor de antwoorden, het begint me een beetje te dagen, ik kijk toch het meeste op mn pager,
maar ik begrijp dat je de online/onsite meldingen ook als controle kunt gebruiken, dat is wel handig,
ik heb volgens mij wel goede ontvangst, wat een beetje raar is, als ik alle berichten op de pager wis, heb ik vaak al weer het zelfde aantal ontvangen,
lijkt wel of die in een buffer stonden, sommige berichten laten zich niet zo makkelijk wissen,  of bepaalde willekeurige berichten uit de rij zijn al weg,
merk ook als ik geluid uit zet, en ook 2 activeer daarbij, ik toch nog een geluid alarm krijg, alleen met de instelling automatisch stil, met een tijd periode krijg
ik de pager echt stil, het batterij verbruik gaat ook vrij snel merk ik ik had al de extra optie voor 2 eloop (panasonic) AAA genomen, een goede lader had ik al,
en laad op 0.5C (300mA in mijn geval voor de 950mA AAA {NiteCore lader})dus niet snel, zelfs dus wat minder, ook daar experimenteer ik nog mee...
aldoende leer ik ervan...

Offline www.SemafoonWinkel.nl

• Top Lid
    • http://www.SemafoonWinkel.nl
« Reactie #6 Gepost op: Vandaag om 07:13:00 »
Wanneer wij hem geleverd hebben, programmeren we bijv. de GGD met maildrop.
Dan komt alleen de melding met het filterwoord in de melding met geluid in de bovenste regel.
En de rest zonder geluid in de onderste regel.
Dat is super handig bij bijv. de GGD Monitorcode, anders piept hij 1000x per dag op meldingen van verder weg.
Filterwoorden zijn handmatig aan te passen.

En bepaalde codes programmeren we met woordherkenning en "filter match as priority". D.w.z. piep altijd wanneer dat woord (max. 9 woorden) in de melding zit, ook al staat hij op stil.
Is handmatig aan te passen.

Op onze website staat de uitgebreide omschrijving van wat hierboven staat https://www.semafoonwinkel.nl/Informer-2.0-P2000-Pager.

De Informer kan bijna 100 meldingen bewaren. Alleen volledig gelezen meldingen worden gewist.

Offline Eric_Jan

• Beginnend Lid
  • **
« Reactie #7 Gepost op: Vandaag om 11:10:00 »
Aha, bedankt voor de informatie, de Informer 2.0 is dus een kleine alleskunner,
er is veel mogelijk, ik vermoed dat zo'n progset een "goede" prijs heeft, maar het is mooi dat er zo veel
goede informatie beschikbaar is, hier en op de SemafoonWinkel site.
edit; valt mee, ik googlede voor de progset, werkt alleen op window$ zie ik, ik heb nog een windows slaptop :)