Geachte leden,
Ik ben nieuw op dit forum maar niet onbekend in de P2000 wereld. Echter is de Pocsag wereld nieuw voor mij.
Op dit moment bezit ik een Motorola MTP3250, Galaxy V9.0 IP67 en waarschijnlijk krijg ik een Galaxy IP54 Pocsag voor Prorail in mijn bezit. Het is onbekend welk type dit is omdat de rechter achterkant waar normaal een sticker met info staat er af is gehaald. Ik bezit tevens ook een galaxy programmeerset.
Tussen al mijn diverse Galaxy programmeer software heb ik gekeken en ik vond een map maar ik weet niet zeker of dit de juiste software is.
Is er toevallig iemand die deze software bezit, of hoe ik zeker kan weten dat ik de juiste software heb?
Hij geeft boven aan aan ( de software ) ALA27H USB Version 5.30. Alle prompt edit e.t.c. zijn in het Nederlands en er zijn in de installatiemap ook mappen met Astrid, KPN en UHF. De pocsag galaxy moet gaan werken met RIC codes van ProRail. Hoe ik die ga vinden moet ik ook nog uitzoeken.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Mochten bij deze vraag forumregels overtreden zijn dan hoor ik dat graag want dat was niet de bedoeling.