Auteur Topic: Nieuw AOR ar dv 3  (gelezen 41807 keer)

0 leden (en 2 gasten) bekijken dit topic.

Offline ChannelMaster

• Beginnend Lid
  • **
Re: Nieuw AOR ar dv 3
« Reactie #180 Gepost op: Gisteren om 10:36:23 »
Ik heb inmiddels de Tetra GSSI key besteld voor de DV3. Direct bij AOR Japan.
De kosten zijn 65,-Euro.
De prijzen die dealers in Europa en USA vragen zijn gewoon absurd.
Die lopen uiteen van 115,- tot 199,-€.

Grt
Jacco

Jacco, er zijn blijkbaar twee verschillende key's voor de DV-3 ?
1) Activeringssleutel voor de PRO-functie "Tetra GSSI gebruikersgroepfiltering" (10.000 Yen)
2) Activeringssleutel voor de selectieve ontvangstfunctie van TETRA GSSI (11.000 Yen)

Wat is het verschil tussen beide en welke is de juiste?
scanner : AOR DV1 / SDR Airspy and many more radio's

Offline alpha1

• Gevorderd Lid
« Reactie #181 Gepost op: Gisteren om 10:59:59 »
Ik heb inderdaad de amp aanstaan
ISF Gecertificeerde Kalibrateur

Offline Just Listen

• Beginnend Lid
  • **
« Reactie #182 Gepost op: Vandaag om 08:40:37 »
1) Hoe is de USB poort op de DV-3 is het allemaal wat sneller geworden? Op de DV-1 is het betrouwbaar maar vrij langzaam. Over de DV-10 zullen we het dan maar even niet hebben...  Wil de ontvanger vooral met software op de PC kunnen aansturen en uitlezen. Dat werkt goed op de DV-1 maar is niet heel snel.

2) Is de zo kenmerkende "plop" nog aanwezig bij het aanzetten? Veel AOR ontvangers hebben daar "last" van. Het kan geen kwaad maar ben wel benieuwd.

3) Natuurlijk vraag ik mij ook af hoe de DV-3 het naast een DV-1 doet kwa ontvangst op de verschillende banden. Maar daar zal langzaam wel steeds meer ervaring mee komen.

Offline alpha1

• Gevorderd Lid
« Reactie #183 Gepost op: Vandaag om 11:13:38 »
1) Hoe is de USB poort op de DV-3 is het allemaal wat sneller geworden? Op de DV-1 is het betrouwbaar maar vrij langzaam. Over de DV-10 zullen we het dan maar even niet hebben...  Wil de ontvanger vooral met software op de PC kunnen aansturen en uitlezen. Dat werkt goed op de DV-1 maar is niet heel snel.

2) Is de zo kenmerkende "plop" nog aanwezig bij het aanzetten? Veel AOR ontvangers hebben daar "last" van. Het kan geen kwaad maar ben wel benieuwd.

3) Natuurlijk vraag ik mij ook af hoe de DV-3 het naast een DV-1 doet kwa ontvangst op de verschillende banden. Maar daar zal langzaam wel steeds meer ervaring mee komen.

1)Ik heb er een aantal frequenties er in gezet met de AR_DV3_DataUtility software en het is zeker sneller dan bij de DV1 met betrekking tot het programmeren(snellere USB-C poort)

2) De kenmerkede plop is zeker niet meer aanwezig(gelukkig ,want bij de DV1 was het wel irritant bij het opstarten.

3)De AOR DV3 doet het zeer goed,wat betreft ontvangst,is ook beter gefilterd(geen last meer van P2000),audio is ook zeer  zeker verbeterd tegen over de DV1,die toch al een blikkerige geludi had,wat zeker op AM ontvangst  zeer irritant,audio van de DV3 kan je vergelijken als van de grote broer de 5700D
ISF Gecertificeerde Kalibrateur