1) Hoe is de USB poort op de DV-3 is het allemaal wat sneller geworden? Op de DV-1 is het betrouwbaar maar vrij langzaam. Over de DV-10 zullen we het dan maar even niet hebben... Wil de ontvanger vooral met software op de PC kunnen aansturen en uitlezen. Dat werkt goed op de DV-1 maar is niet heel snel.
2) Is de zo kenmerkende "plop" nog aanwezig bij het aanzetten? Veel AOR ontvangers hebben daar "last" van. Het kan geen kwaad maar ben wel benieuwd.
3) Natuurlijk vraag ik mij ook af hoe de DV-3 het naast een DV-1 doet kwa ontvangst op de verschillende banden. Maar daar zal langzaam wel steeds meer ervaring mee komen.
1)Ik heb er een aantal frequenties er in gezet met de AR_DV3_DataUtility software en het is zeker sneller dan bij de DV1 met betrekking tot het programmeren(snellere USB-C poort)
2) De kenmerkede plop is zeker niet meer aanwezig(gelukkig ,want bij de DV1 was het wel irritant bij het opstarten.
3)De AOR DV3 doet het zeer goed,wat betreft ontvangst,is ook beter gefilterd(geen last meer van P2000),audio is ook zeer zeker verbeterd tegen over de DV1,die toch al een blikkerige geludi had,wat zeker op AM ontvangst zeer irritant,audio van de DV3 kan je vergelijken als van de grote broer de 5700D