Op Dinsdag 15 juli 2025 vertrokken er 12 FF F-22's vanaf RAF Lakenheath met support tankers vanaf RAF Mildenhall en Prestwick.
Gehoord vanaf Mildenhall:
CLEAN01/11/21: <337.050> manual push naar <335.900>.
TABOR51-54: [282.675]/<315.850>.
CLEAN01: {344.100}.
TABOR61-64: [282.675]/<285.150>.
CLEAN11: {268.300}.
TABOR71-74: [282.675]/<246.050> <320.650>.
CLEAN21: {246.050}.
Op Vrijdag 18 Juli 2025 kwamen er 8 MO F-15's en 2-tal tankers naar RAF Mildenhall.
CLEAN31-32: <316.350>/[300.800].
TABOR91/94: <377.300>/[341.700]/ Zonder tanker.
TABOR81-86: <385.725>/[341.700]/{283.050}.
Op Zaterdag 19 Juli 2025 kwamen de resterende 4 MO F-15's vanaf Souda Bay naar RAF Mildenhall.
CLEAN41: Vloog de gehele trip met gear down en hing nog 2 uur in de hold vanwege hun max landing gewicht.
CLEAN42: [300.800]/{250.300}.
TABOR93-96: <377.300>/[341.700]-> [379.075].
Op Zondag 20 Juli 2025 vertrokken er 10 van de 12 MO F-15's vanaf RAF Mildenhall terug naar huis.
Alle tankers <316.350>, [300.800], verder:
CLEAN31-32 <337.500> (KC46).
CLEAN33-34 <246.900> (KC135).
CLEAN35/45 <360.825> (KC135).
CLEAN41-42 <337.050> <340.650> (KC46).
CLEAN43 <.> (KC135),zat iig op tanker common 316.350, heb nog niet terug geluisterd op welke andere <> hij zat.
TABOR81-86 <228.100> <377.300>/{283.050}/[379.075].
TABOR91-94 <377.300>/{250.300}/[379.075].
CLEAN3x 06761.0 HF radio check.
frame swaps nog voor take-off:
CLEAN31 > 41 vica versa.
CLEAN32 > 42 vica versa.